Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På komplett hvis du bestiller en Wii der koster den rundt 3300 kroner ink mva, man sparer stort ved å dra på elkjøp og plukke den opp for 2000 kroner.

 

3000 for Sony vil jeg si er en billig konsoll

3000 for Nintendo vil jeg si er en dyr konsoll

7394961[/snapback]

 

3300 kr er det høyeste jeg har sett til nå..

7394981[/snapback]

Det er tull. Den koster 2.595,- på Komplett.

Lenke til kommentar
Det var mange ja... Har spiderman i Tromsø også, tør ikke dra dit for å spørre, garantert umulig å få en plass i køa siden den er midt i byen <.< hvem som helst kan liksom bare stille seg der :p Elkjøp i Tromsø er et stykke utenfor byen <3

7396389[/snapback]

 

Elkjøp Tromsø er en av de Elkjøp butikkene i landet som er nærmest sentrum ;)

 

Med all ståheien rundt Elkjøps pris på Nintendo WII, så kan det kanskje være lurt av noen å stille seg utenfor Lefdal på lanseringsdatoen! Bare et lite tips, siden Lefdal ikke kan være dyrere enn Elkjøp pga finnerlønnen!

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Elkjøp Tromsø er en av de Elkjøp butikkene i landet som er nærmest sentrum ;)

 

Med all ståheien rundt Elkjøps pris på Nintendo WII, så kan det kanskje være lurt av noen å stille seg utenfor Lefdal på lanseringsdatoen! Bare et lite tips, siden Lefdal ikke kan være dyrere enn Elkjøp pga finnerlønnen!

7398176[/snapback]

 

'finnerlønnen' som du kaller der, eksisterer ikke lenger. om du ser på sidene deres, er logoen "alltid billig" istedenfor "alltid billigst" som de hadde før.. var stor sak om dette på tv2 hjelper deg, for en stund siden.. fordi logoen er NESTEN identisk som før, og lignende.. men de har ikke gjort noe feil.

Så for alt vi vet kan det hende lefdal selger konsollen for det dobbelte uten at vi kan gjøre noe med det. såeh... elkjøp here i come ;)

Lenke til kommentar

Huff følte meg litt nerd når jeg våknet i natt av mareritt om at jeg ikke fikk Wii pga rotete kø system på Elkjøp :!:

 

Tipper jeg stiller opp rimelig tidlig den dagen med en annen kompis. Står gjerne i kulda noen timer så jeg er sikra konsollen.

 

Skal prate med min lokale Elkjøp butikk slik at vi som stiller oss i kø får en kø-lapp slik at vi slipper å storme butikken når den åpner.

Lenke til kommentar
Elkjøp Tromsø er en av de Elkjøp butikkene i landet som er nærmest sentrum ;)

 

Med all ståheien rundt Elkjøps pris på Nintendo WII, så kan det kanskje være lurt av noen å stille seg utenfor Lefdal på lanseringsdatoen! Bare et lite tips, siden Lefdal ikke kan være dyrere enn Elkjøp pga finnerlønnen!

7398176[/snapback]

 

'finnerlønnen' som du kaller der, eksisterer ikke lenger. om du ser på sidene deres, er logoen "alltid billig" istedenfor "alltid billigst" som de hadde før.. var stor sak om dette på tv2 hjelper deg, for en stund siden.. fordi logoen er NESTEN identisk som før, og lignende.. men de har ikke gjort noe feil.

Så for alt vi vet kan det hende lefdal selger konsollen for det dobbelte uten at vi kan gjøre noe med det. såeh... elkjøp here i come ;)

7399165[/snapback]

 

Gjesp, du er på dypt vann uten årer nå! Finnerlønnen eksisterer i aller høyeste grad, tidligere het det prisgaranti, dette ble forbudt, men er nå relansert som finnerlønn. Fungerer på nøyaktig samme måte!

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Argh! Frustrasjon over å bu på "landet"!

Min nærmeste Expert. (40 min) får altså ikke inn Wii i det hele tatt før jul.

Nærmeste Elkjøp derimot (nærme og nærme, 30 min i bil + 20 min fergje + 10 min bil = 1 time og 150 EN VEG) får inn 6 konsoller, 3 Zelda spill og INGEN ekstra Wii Remoter! :cry:

 

Why me?

Lenke til kommentar
Argh! Frustrasjon over å bu på "landet"!

Min nærmeste Expert. (40 min) får altså ikke inn Wii i det hele tatt før jul.

Nærmeste Elkjøp derimot (nærme og nærme, 30 min i bil + 20 min fergje + 10 min bil = 1 time og 150 EN VEG) får inn 6 konsoller, 3 Zelda spill og INGEN ekstra Wii Remoter!  :cry:

 

Why me?

7400589[/snapback]

 

Den der var utrolig kjip :(

Lenke til kommentar
Argh! Frustrasjon over å bu på "landet"!

Min nærmeste Expert. (40 min) får altså ikke inn Wii i det hele tatt før jul.

Nærmeste Elkjøp derimot (nærme og nærme, 30 min i bil + 20 min fergje + 10 min bil = 1 time og 150 EN VEG) får inn 6 konsoller, 3 Zelda spill og INGEN ekstra Wii Remoter!  :cry:

 

Why me?

7400589[/snapback]

 

Det havner nok flere Wii'er og Zelda spill på QXL om en drøy uke.

Lenke til kommentar
Argh! Frustrasjon over å bu på "landet"!

Min nærmeste Expert. (40 min) får altså ikke inn Wii i det hele tatt før jul.

Nærmeste Elkjøp derimot (nærme og nærme, 30 min i bil + 20 min fergje + 10 min bil = 1 time og 150 EN VEG) får inn 6 konsoller, 3 Zelda spill og INGEN ekstra Wii Remoter!  :cry:

 

Why me?

7400589[/snapback]

 

Det havner nok flere Wii'er og Zelda spill på QXL om en drøy uke.

7401178[/snapback]

 

Med blodpris ja :)

Lenke til kommentar
Argh! Frustrasjon over å bu på "landet"!

Min nærmeste Expert. (40 min) får altså ikke inn Wii i det hele tatt før jul.

Nærmeste Elkjøp derimot (nærme og nærme, 30 min i bil + 20 min fergje + 10 min bil = 1 time og 150 EN VEG) får inn 6 konsoller, 3 Zelda spill og INGEN ekstra Wii Remoter!  :cry:

 

Why me?

7400589[/snapback]

 

 

Flytt.

Lenke til kommentar
Gjesp, du er på dypt vann uten årer nå! Finnerlønnen eksisterer i aller høyeste grad, tidligere het det prisgaranti, dette ble forbudt, men er nå relansert som finnerlønn. Fungerer på nøyaktig samme måte!

7400522[/snapback]

 

googlet litt ogeh.. bøyer meg komplett i støvet. har hverken årer eller påhengsmotor. :blush:

 

*note to self: dobbeltsjekke noe man tor før man poster* :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...