Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama utro? Logge pc?


Gjest Gjest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ilpostino: Sende blomster? Snakker hun med en annen dudeleif, vil hun vel muligens tro at det er han andre fyren som har sendt de. Det skjedde med meg en gang, bare at han dusten sendte blomstene hjem til oss, og ikke til jobben hennes. Koselig å få blomster på døra - eneste lille tingen var at de ikke var til meg... Whoops.

7348928[/snapback]

 

det er nettop det som er poenget mitt. Hvis hun ikke takker deg for blomstene antar hun at de er fra noen andre. og hvem andre kan det være hvis hun holder det hemmelig?

7348948[/snapback]

Den første hun sender melding til å spør om blomstene er jo den hun eventuellt står i med. Deretter gubben. Dermed er man jo like langt.

 

Som Crazykimmi=) sier, så ville jeg aldri godtatt at kjæresten min drev og snoket på denne måten. Uansett hva du måtte finne ut eller ikke finne ut så har du tråkket over en strek som vil kunne gjøre at forholdet deres faktisk aldri kan repareres.

7358692[/snapback]

Hvis hun er utro er det alikevel ikke noe å reparere.

 

Bare så det er sagt, støtter på ingen måte løsningen med keyloggeren.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Si det rett som det er:

Du blir nyskjerrig når hun legger ned vinduer når du entrer rommet.

Spør om du kan få se de, og hvis ikke så spør du hvorfor.

 

Hvis dama ikke takler dette så er det stor sjangse for at det er noe på gang med en annen.

 

(Hvis det er ei venninne hun snakker med og du ser på nicket (som står på vinduet) og hun nekter deg å se så er det nok bare personlig jentesnakk)

 

Forklar henne alt angående dette, rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Frustrert_*

Hei igjen!

 

Jeg har på ingen måte sagt at jeg kommer til å logge pc hjemme, men jeg har sagt at jeg har tenkt det i de tungeste stunder fordi jeg ikke skjønner noe av hva som foregår i samlivet.

 

Om jeg hadde funnet ut at det ikke var noe så er jeg såpass voksen at jeg skulle klare å glemme dette og gå videre, men om jeg derimot hadde funnet ut at det var noe så ville jeg hvertfall vite det. Om hun er utro eller hva som helst annet som hun ike forteller meg når vi snakker (vi snakker mye, men fortsatt er det noe som skurrer og jeg føler dte er noe hun ikke forteller..)

 

Blomsterideen er sikkert bra den, men i dette tilfellet ville den ikke fungere.

 

Jeg og vet at det er en rimelig shady affære å logge en pc, men tanken på å gå i enda lenger tid enn vi nå har gjort får meg til å fryse på ryggen...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Frustrert_*

Mulig det ikke høres slik ut, men jeg er ikke sjalu.. Hun får lov til å gjøre som hun vil.. jeg legger meg ikke oppi noe av dette..

 

det som derimot er frustrerende er at jeg på en måte føler meg som en vaktmester i forholdet.. en som er grei å ha rundt i huset, osv.. men når det blir snakk om å ha et sexliv så er jeg ikke bra nok.. (eller no).. Og, det er barn inne i bildet her, ikke fryktelig små men alikevel.. så det er liksom ikke bare å pakke snippesken eller hive henne ut heller...

 

Det er derfor jeg tenker som jeg gjør.. og all verdens snakk om å bedre på ting fungerer jo ikke.. Og da hun ikke virker interessert heller på å "rette opp" ting eller prøve å jobbe med det.. så blir jo alt veldig vanskelig...

Lenke til kommentar
Ikke for meg. Hadde han lest en SMS eller to på mobilen hennes, OK ille nok. I det øyeblikk han bevisst går inn for å legge inn et keyloggingsprogram på min PC, så hadde det vært på hodet ut. Jeg vet hvor ødeleggende det kan være med sjalu kjærester som ikke stoler på deg.

7367071[/snapback]

 

 

Helt enig. Det at fyren hadde trodd jeg var utro er et skikkelig slag i ansiktet. Vet ikke om jeg hadde kunne stolt på fyren etter noe sånt.

Lenke til kommentar
Mulig det ikke høres slik ut, men jeg er ikke sjalu.. Hun får lov til å gjøre som hun vil.. jeg legger meg ikke oppi noe av dette..

 

det som derimot er frustrerende er at jeg på en måte føler meg som en vaktmester i forholdet.. en som er grei å ha rundt i huset, osv.. men når det blir snakk om å ha et sexliv så er jeg ikke bra nok.. (eller no).. Og, det er barn inne i bildet her, ikke fryktelig små men alikevel.. så det er liksom ikke bare å pakke snippesken eller hive henne ut heller...

 

Det er derfor jeg tenker som jeg gjør.. og all verdens snakk om å bedre på ting fungerer jo ikke.. Og da hun ikke virker interessert heller på å "rette opp" ting eller prøve å jobbe med det.. så blir jo alt veldig vanskelig...

7367097[/snapback]

 

Tror du bør legge til side dette med sexen en stund. Det er tydeligvis ikke det som er hovedproblemet. Hovedproblemet her synes å være dårlig kommunikasjon og lite interesse for å gjøre en innsats for forholdet.

 

Lag en god middag, og ta henne for deg (nei, ikke ta-ta) en dag du har fått barnevakt til ungene. Ikke angrip henne på noe som helst slags måte, men forklar hvordan du føler det, og kom med forslag til hvordan dere kan forbedre det. Lytt til hva hun sier. Kanskje hun føler det er ting du kan forbedre også? Kanskje hun føler det stikk motsatt? At du ser på henne som et sexobjekt, og ikke person?

 

Sexlivet vil alltid gå i bølgedaler. Det kan ikke alltid være på topp. Det er ingen løsning å drive og spionere på henne. Klarer dere ikke kommunisere, er forholdet på vei utfor stupet likevel.

 

Du sier at dere har barn sammen. Da mener jeg helt seriøst at dere bør få kommet dere i familieterapi.

Lenke til kommentar
det som derimot er frustrerende er at jeg på en måte føler meg som en vaktmester i forholdet..

7367097[/snapback]

:lol:

 

Det hørtes bare så moro ut. Jeg skjønner godt hvordan du har det. Minner meg litt om forholdet til nevøen min og ei jente. Hun hadde unge før dem ble sammen, og han er en slags vaktmester i forholdet.

Lenke til kommentar
Helt enig. Det at fyren hadde trodd jeg var utro er et skikkelig slag i ansiktet. Vet ikke om jeg hadde kunne stolt på fyren etter noe sånt.

7367322[/snapback]

 

når det gjelder mistanke om utroskap i et forhold så er det sjelden eller aldri det er røyk uten ild...

7367350[/snapback]

 

Noen gutter er bare født sjalu og ser på alt som mistenkelig. Alle som har vært sammen med en slik en vet hva jeg mener her. Det har ingenting med hva du gjør eller sier, det er bare han som er slik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...