Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama utro? Logge pc?


Gjest Gjest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frustrert_*

Hei. Jeg har noen ganger mistanke om at det foregår et eller annet "bak min rygg" pga diverse hendelser samt at fruen er rimelig opptatt på pc, web + msn. Hun legger ned vinduer når jeg kommer inn i rom osv..

 

I tillegg er ikke sexlivet spes bra heller, og får ingen forklaring.

 

Noen som vet om det finnes noen gratis program som logger pc-bruken uten at bruker merker det? Noen ganger lyst til å laste inn noe sånt.. for å få bekreftet eller avkreftet noe som ganger meg stort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en keylogger du snakker om? Isåfall har du bare lov til å installere det på din egen PC og at dem som bruker den skal informeres. Ellers tror jeg du kommer på feil side av loven + at dama sikker blir litt hissig

 

her er det en btw: http://www.refog.com/free-keylogger/key-logger.html

Den er ikke skjult, men den gjør jobben sin

 

ellers er det mange her. velg og vrak http://www.freedownloadscenter.com/Search/key_logger.html

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Det trenger ikke være en gutt hun prater med. Det kan like godt være at hun prater med ei dame om sine problemer med deg og at hun ikke vil du skal se det.

 

Når det er sagt, hadde jeg ikke vært opptatt med å programmere en chatteklient + server så kunne jeg laget et verktøy til deg, men har ikke anledning nå. Lykke til uansett. :evil:

PS: Ikke forhast deg hvis du oppdager noe. Ta deg god tid og finn ut mere.

Lenke til kommentar

viss du først skal logge.. så logg msn chaten. Ikkje keylogger..

Grunnen: Fordi det kan være noe hu skriver som du kan mistolke fordi du ikkje har loggen ifra den personen som hu skriver med.

 

Men så til en annen sak. Viss du finner ut av noe med å logge hu.

Hvordan skal du forklare deg når du finner ut av noe?

Å logge privatlivet er litt for ekstremt.

 

Spør personen rett ut heller. Og viss hu seier nei. Men du enda er skeptisk, prøv da andre måter å finne ut av det.

 

Vet ihvretfall selv at viss noen hadde logget meg så hadde jeg kuttet kontakten 100% der og då...

Det finnes privat liv :)

Endret av XeLix
Lenke til kommentar
viss du først skal logge.. så logg msn chaten. Ikkje keylogger..

Grunnen: Fordi det kan være noe hu skriver som du kan mistolke fordi du ikkje har loggen ifra den personen som hu skriver med.

 

Men så til en annen sak. Viss du finner ut av noe med å logge hu.

Hvordan skal du forklare deg når du finner ut av noe?

Å logge privatlivet er litt for ekstremt.

 

Spør personen rett ut heller. Og viss hu seier nei. Men du enda er skeptisk, prøv da andre måter å finne ut av det.

 

Vet ihvretfall selv at viss noen hadde logget meg så hadde jeg kuttet kontakten 100% der og då...

Det finnes privat liv :)

7348672[/snapback]

 

ja men tenk litt på han også da.. dama som legger ned msn på sekunde han kommer inn og plutselig er sex livet low..

 

men er jo litt enig også det finnes privat liv....

eller's må han jo se selv hva han vil gjøre

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

personlig synes jeg det er ganske ekstremt at du bruker en keylogger for å finne ut av dette.

 

du kan sende henne blomster på jobben og feks skrive "hilsen en som er glad i deg". hvis hun ikke sier noe om dette når hun kommer hjem fra jobben så sier det seg selv hvor landet ligger. (hvis hun ikke står i med noen andre ville den naturlige reaksjonen på blomstene vært noe slikt som "vet du hva jeg fikk på jobben idag" eller "takk for blomstene").

 

å logge trafikken er siste utvei. jeg tror det vil være bedre at du snakker med henne om dette først. som nevnt kan det bare være at hun snakker om personlige ting med en annen på MSN.

 

på en måte har jeg vært i "motsatt hjørne" av det du har vært/er. det er ei jeg ble kjent med på nettet som jeg har snakket veldig mye med iløpet av den tiden vi har kjent hverandre på msn. hun er gift og på meg virker det som det er elementer i giftemålet hun mistrives med. dette har vi snakket ganske mye om. Hun har benektet ovenfor meg at hun har vært utro. hun er tilogmed på msn hele tiden når hun og gubben er borte på besøk hos svigers. (de bor i en annen del av landet å de pleier å være der endel helger og lignende). endel ganger har jeg stusset på hvorfor hun bruker såpass mye tid på msn uten at jeg har blitt noe klok på det.

Lenke til kommentar

Ikke slit deg ut! Finn det ut og bruk alle verktøy tilgjengelig, og det ASAP. Du må for guds skyld ikke bruke masse tid på dette. Hun vil garantert benekte alt. Hvis hun er usikker og det virker som hun vil prate - så gjør gjerne det. Men det tviler jeg sterkt på.

 

Tenk hvis du ikke kunne bruke data i det hele tatt. Herregud, da hadde du vært "in for a surprise" etterhvert.

 

Lykke til da, uansett hva du finner ut at du vil gjøre...

 

ilpostino: Sende blomster? Snakker hun med en annen dudeleif, vil hun vel muligens tro at det er han andre fyren som har sendt de. Det skjedde med meg en gang, bare at han dusten sendte blomstene hjem til oss, og ikke til jobben hennes. Koselig å få blomster på døra - eneste lille tingen var at de ikke var til meg... Whoops.

Lenke til kommentar
ilpostino: Sende blomster? Snakker hun med en annen dudeleif, vil hun vel muligens tro at det er han andre fyren som har sendt de. Det skjedde med meg en gang, bare at han dusten sendte blomstene hjem til oss, og ikke til jobben hennes. Koselig å få blomster på døra - eneste lille tingen var at de ikke var til meg... Whoops.

7348928[/snapback]

 

det er nettop det som er poenget mitt. Hvis hun ikke takker deg for blomstene antar hun at de er fra noen andre. og hvem andre kan det være hvis hun holder det hemmelig?

Lenke til kommentar

Keyloging er jeg temmelig sikker på er ulovlig og jeg tror ihvertfall ikke personen du hadde gjort dette på hadde satt pris på dette. Dersom du ikke setter pris på forholdet slik som det er i dag så må du prate med henne. Fortell henne hva du tror og hva du synes om denne "hemmelige" chattingen på nettet. Gi beskjed om at det ikke kan fortsette slik og at noe må gjøres.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Frustrert_*

Takk for mange gode svar. Loggen på msn er slått av, det vet jeg fordi jeg faktisk sjekket ut om det fantes logger på msn.

 

Vi har snakket og snakket og gjort ditt og datt..men enda så føler jeg at det er noe som skurrer.. det er derfor disse tankene om å logge all bruk på pc har kommet. Jeg sier ikke at jeg kommer til å gjøre det, men på en eller annen måte må jeg få orden på livet mitt... hodet mitt snurrer jo bare mer og mer rundt etter hvert som tiden går.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...