Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama utro? Logge pc?


Gjest Gjest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Frustrert_*

Jeg har sluttet å prøve meg... jeg orker ikke ta initiativet lenger fordi jeg ikke orker en eneste avvisning til...

 

dette er og noe vi har snakket om og hun sier selv at hun har full forståelse for at jeg føler det slik og lover i det vide og det brede at det skal ikke være sånn... og så har vi en periode der det "er lov" å hinte osv (uten at dte blir noe seff) uten at hun blir sur/grinete/oppgitt osv over dte faktum at jeg synes sex hører til i forholdet...

 

samtidig vet jeg at hun fleiper om sex osv med venninner...

 

men det er så ille når jeg gjør det..

Lenke til kommentar

Selv om hun skulle gå hen og være utro, så er det nok ikke pga utroskapen at hun reagerer som hun gjør på dine tilnærmelser. Jeg tror nok heller det er mangelen på gnist i sexlivet deres som eventuelt får henne til å søke spenning andre steder. Dette er mest sannsynlig ikke noens feil. Tenningen forsvinner noen ganger etter en stund. Jeg vil tippe at hun synes det er vanskelig å innrømme at den ikke er der, fordi hun er redd for å såre deg.

Lenke til kommentar

Beklager, men jeg syns det forholdet deres høres litt skrantent ut :/

Siste perioden med eksen hadde jeg ikke lyst til å ha noen sånn form for kontakt, og ble irritert og fikk ikke det minste lyst om han tok initiativ.

Men det trenger jo ikke være sånn.. allikevel syns jeg det er rart om hun oppfører seg som du sier, om alt skulle være i orden.

Lenke til kommentar
Siste perioden med eksen hadde jeg ikke lyst til å ha noen sånn form for kontakt, og ble irritert og fikk ikke det minste lyst om han tok initiativ.

7384647[/snapback]

Hvorfor, om jeg kan spørre?

 

Jeg har sluttet å prøve meg... jeg orker ikke ta initiativet lenger fordi jeg ikke orker en eneste avvisning til...
Når hadde dere sex sist? Og hvor ofte har dere sex sånn ca? Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Siste perioden med eksen hadde jeg ikke lyst til å ha noen sånn form for kontakt, og ble irritert og fikk ikke det minste lyst om han tok initiativ.

7384647[/snapback]

Hvorfor?

 

Databamse: Fordi...hmm.. altså, forholdet var over, selv om vi var sammen. Ubevisst for min del, kanskje, men jeg var bare ikke interessert, selv om vi var sammen hver dag osv.

7384847[/snapback]

Det sa du ikke noe om, at det allerede var slutt. Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Siste perioden med eksen hadde jeg ikke lyst til å ha noen sånn form for kontakt, og ble irritert og fikk ikke det minste lyst om han tok initiativ.

7384647[/snapback]

Hvorfor?

 

Databamse: Fordi...hmm.. altså, forholdet var over, selv om vi var sammen. Ubevisst for min del, kanskje, men jeg var bare ikke interessert, selv om vi var sammen hver dag osv.

7384847[/snapback]

Det sa du ikke noe om, at det allerede var slutt.

7384890[/snapback]

 

Hvorfor jeg ble irritert? Fordi jeg var på en måte ferdig med han, selv om jeg ikke var helt klar over det selv. Er man ferdig med/lei av noen, så har man ikke så lyst til å ha sex. Jeg følte hans tilnærmelser ble masete og krevende, derfor ble jeg irritert.

 

Hehe, nei, altså, det var ikke slutt. Men forholdet var dødt, om det er et bedre ord å bruke :)

Lenke til kommentar
Fordi jeg var på en måte ferdig med han, selv om jeg ikke var helt klar over det selv. Er man ferdig med/lei av noen, så har man ikke så lyst til å ha sex. Jeg følte hans tilnærmelser ble masete og krevende, derfor ble jeg irritert.

7385027[/snapback]

Altså, jeg skum leste det du skrev over, misforsto litt.

 

Men nok om det. Jeg synes det er mye negativt her. Høres ut som om du er irritert over noe annet, men men...

 

Kjenner du deg igjen i situasjonen mellom trådstarter og hans jente?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...