Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama utro? Logge pc?


Gjest Gjest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med blomstene var ikke dumt. Men det er ren gambling. Hun blir å skjønne med en gang at det er du som har sendt dem for hun har sikkert ikke gitt ut adressen sin eller navnet til en tilfeldig fyr på msn, så han kan jo ikke sende noe til en plass han ikke vet hvor er. Og i tillegg tror jeg ikke hun ville gitt han adressen uten å sikret seg mot at du finner ut av det på en eller annen måte, og det innebærer at hun ville sagt til han at han ikke skal sende henne noenting i posten hjem eller på jobb, og heller ikke sende sms/mms osv.

 

Men for all del, prøv. Du kan jo være heldig med å avsløre noe.

Lenke til kommentar
Det med blomstene var ikke dumt. Men det er ren gambling. Hun blir å skjønne med en gang at det er du som har sendt dem for hun har sikkert ikke gitt ut adressen sin eller navnet til en tilfeldig fyr på msn, så han kan jo ikke sende noe til en plass han ikke vet hvor er. Og i tillegg tror jeg ikke hun ville gitt han adressen uten å sikret seg mot at du finner ut av det på en eller annen måte, og det innebærer at hun ville sagt til han at han ikke skal sende henne noenting i posten hjem eller på jobb, og heller ikke sende sms/mms osv.

 

Men for all del, prøv. Du kan jo være heldig med å avsløre noe.

7350229[/snapback]

 

er du utro med noen og snakker med vedkommende på MSN så er ikke dette hvilken som helst person. når du har kommet så langt at du innleder et seksuelt forhold til noen så vil du med stor sansynlighet vite hva personen driver/jobber med. det har iallefall jeg gjort de gangene jeg har vært i en slik situasjon.

Lenke til kommentar
når du har kommet så langt at du innleder et seksuelt forhold til noen så vil du med stor sansynlighet vite hva personen driver/jobber med.

7350353[/snapback]

 

Det har ikke jeg fått med meg, at det er et seksuelt forhold mellom henne og msn-fyren.

7350382[/snapback]

 

ikke jeg heller. tenker bare på Worst case-scenariet. Poenget mitt er at hvis de har seg så regner jeg det som overveiene sansynlig at msn-fyren vet hvor hun jobber.

 

edit: det var også ment som litt generalisering. Hvis du innleder et forhold til noen så er det stor sansynlighet at du også vet hvor personen jobber.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Poenget mitt er at hvis de har seg så regner jeg det som overveiene sansynlig at msn-fyren vet hvor hun jobber.

7350399[/snapback]

 

Ja, men hun må likevel ta hensyn til typen sin, og det innebærer forsiktighet, så jeg tror ikke hun vil godta smiskegaver og sånt sålenge hun er redd typen finner ut av det.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at hvis de har seg så regner jeg det som overveiene sansynlig at msn-fyren vet hvor hun jobber.

7350399[/snapback]

 

Ja, men hun må likevel ta hensyn til typen sin, og det innebærer forsiktighet, så jeg tror ikke hun vil godta smiskegaver og sånt sålenge hun er redd typen finner ut av det.

7350409[/snapback]

 

er det ikke derfor det er greit å sende smiskegaver til jobben hennes da? da finner ikke typen ut av det. Som regel så er det jo sambisen/kjæresten/ektefellen den siste som får vite slikt uansett.

Lenke til kommentar
er det ikke derfor det er greit å sende smiskegaver til jobben hennes da?

7350439[/snapback]

Jo, du kan ha et poeng der. Men hun kan ha gitt han en advarsel. Men hvem vet.

 

Jeg synes dette med msn høres mere ut som en hun har cybersex med av og til!?! Ex'en min hadde cybersex med en fyr, hun hadde bilde av han og greier på min datamaskin i tillegg. hehe. :blush:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Om du er dreven nok med PC, burde du da greie å logge aktivteten hennes

7351697[/snapback]

 

Det er bare å gå på verktøy menyen -> Meldinger -> Logg samtalene mine automatisk

 

og verre var det ikke. Men spørs om hun er så dum at hun biter på den, kanskje hun finner ut at den er slått på. Mest sannsynlig vil hun ikke finne ut av det første dagen. :thumbup:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Syntes blomsterideen var knall :)

 

Noe annet som også kunne gått, hadde jo vært om du hadde logget PCen i f.eks en uke, og så sendt loggen til en som du kun kjenner via nett, og som vet om denne saken, så kan den personen lese loggen. Denne personen kan jo dermed si ifra om du burte ha grunn til bekymring, eller om du burte la henne gjøre dette i fred, uten at du vet hva som skjer. Dermed så slipper du jo f.eks å oppdage at hun snakker med noen veninner om no hemmelig elns.

 

Dette er jo noe du må gjøre med en person du stoler på, men som sammtidig ikke kjenner deg eller henne privat. Er jo en ide da :) På denne måten så slipper du å evt lese noe du kommer til å angre på :)

Lenke til kommentar

Jeg hører også til dem som synes keylogging blir litt over the top. Privatliv er, og skal forbli, privatliv. Det finnes nok av ting man kan snakke om som man ikke vil at kjæresten skal høre, uten at det trenger å dreie seg om intime ting...

 

Scenario 1:

Du logger hva hun skriver, finner ut at det er ikkeno. Flotters. Men hva med neste gang du mistenker noe?

 

Scenario 2:

Du logger hva hun skriver, og det viser seg å være snuskete og slibrig. Du konfronterer henne med det, røper samtidig at du vet hva hun har skrevet, og hun dumper deg. You loose, og du får sannsynligvis rykte på deg. Ikke tro hun ikke vil fortelle hva du har gjort til venner og venninner. I verste fall anmelder hun deg.

 

Vær moden, gjør ting riktig og "hold din kappe ren", som det heter. Dersom du fremdeles mistenker at noe foregår, og det ikke nytter å prate med henne, er det kanskje en idè å gjøre det slutt? Slik jeg ser det er det stor sjanse for at det kommer til å ryke uansett, enten pga. hennes handlinger eller pga. dine mistanker.

 

Men i alle tilfeller, kommunikasjon før overvåkning. Man skal da for pokker kunne stole på den man er sammen med.

 

[Moderator flytter gjestepost til brukerens post]

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva poenget er med forslagene her i tråden. Hva hjelper det trådstarter om han finner "bevis" enten det er msn-logger eller blomster-konspirasjoner?

 

Hva skal han gjøre om han finner det ut? Poste det på forumet? Hvis han konfronterer henne med det, blir noenting bedre av det? Tar hun plutselig "til fornuft" og blir en god og kjærlig ektefelle om hun får høre at han spionert på henne? Eller er sjansen minst like stor for at han får døra i trynet i det hun ber ham ryke og reise?

 

Hvis et ekteskap (samboerskap) ikke fungerer får man forholde seg til det. Da får man prøve å finne ut av hva som er galt i forholdet. Det kan godt hende man møter seg selv i døra. Det første jeg ville gjort var ikke å lete etter syndebukker.

 

At sexlivet etterhvert ikke er like bra som det en gang var? Det er desverre livets gang. Det kan ha en million grunner, og utroskap er ikke på topp ti lista en gang. Utroskap er (om den er) et symptom, ikke en årsak, og fjerner du utroskapen får du ikke sexlivet tilbake. Finner du derimot en måte å få sexlivet tilbake, forsvinner utroskapen av seg selv. Hvis ikke er akkurat det slaget tapt uansett.

 

Og er hun utro så er hun utro. Utroskap er ikke straffbart her i landet. Om det kan bevises endrer det ingenting annet enn forholdet dem imellom. Og det blir neppe til det bedre. Husk, man har ikke krav på den andres troskap, man må gjøre seg fortjent til den. Får man den ikke allikevel, får man ta konsekvensen av det.

 

Enten er trådstarter ute etter å få forholdet på fote igjen. Da nytter ikke slike metoder. Eller så ønsker han å gjøre det slutt, siden ekteskapet ikke fungerer. Da er det en ærlig sak å gjøre det, om man føler man har forsøkt og ikke kommer noen vei. Man trenger ikke lete etter motiver for å gi den andre skylden.

 

Kanskje hun planlegger overraskelsesfest til bursdagen din?  :love:

7350197[/snapback]

Det er slett ikke umulig. Det kjedelige er at den som alltid tror det verste finner gjerne at det går troll i ord til slutt. Sjalusi og mistenksomhet er en sikker måtte å drive partneren fra seg.

 

Nei, huff. Disse spionmetodene er i beste fall oppskrifter på en spennende vei til skilsmisse.

 

Men jo, så absolutt: Kjøp blomster du, og skriv "fra en som er glad i deg", og så gir du henne dem når du serverer henne middag. Gjør ditt beste i forholdet, og se hva som skjer. Og snakk gjerne med henne om det, men uten å komme med beskyldninger om utroskap. Så kan du vurdere ut fra det.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hadde jeg funnet ut at kjæresten min leste mine msn samtaler og msn hadde det vært døren ut med en gang... Snakk med henne om dette som et normalt menneske. Hun trenger ikke være utro fordi hun legger ned samtaler når du kommer. Er ikke alt jeg sier til min kjæreste jeg heller. Betyr ikke at jeg er utro, eller har planer om det.

Lenke til kommentar

Hvis ikke vanlige samtaler hjelper på forholdet deres, bør du heller foreslå familie/parterapi sammen med henne, eller vurdere å kutte ut forholdet.

 

Å logge msn/chatteaktiviteten hennes løser på ingen måte deres samlivsproblemer, uavhenig om hun er utro eller ikke.

 

Som Crazykimmi=) sier, så ville jeg aldri godtatt at kjæresten min drev og snoket på denne måten. Uansett hva du måtte finne ut eller ikke finne ut så har du tråkket over en strek som vil kunne gjøre at forholdet deres faktisk aldri kan repareres.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...