Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama utro? Logge pc?


Gjest Gjest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Noen gutter er bare født sjalu og ser på alt som mistenkelig. Alle som har vært sammen med en slik en vet hva jeg mener her. Det har ingenting med hva du gjør eller sier, det er bare han som er slik.

7367500[/snapback]

 

Jeg har ingen erfaring på det området selv men jeg regner med du finner både menn og kvinner som er default sjalu. Uten å ha noen statistikk å peke på regner jeg med at denne er en liten del av befolkningen som er slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Frustrert_*

Prøve å svare litt...

 

Vi er godt voksne begge, og har vært sammen lenge nok til å egentlig kunne kommunisere godt med hverandre. Vi har vært gjennom alle faser av løsninger på problemet hva gjelder sex. Blomster/romantiske middager/reiser/osv osv osv... men det er absolutt ikke noe som hjelper i lengden. det kan være bra i en kort periode..men så går det en lang periode hvor dte er og føles helt håpløst.

 

Når dte gjelder å se henne som et sexobjekt så gjør jeg ikke det. Vi har et forhold som på alle måter fungerer og er harmonisk osv. men det er på dette ene området hvor det totalt svikter. Vet at alle par har sine ups and downs da det gjelder sex, men det er IKKE normalt å ha sex 5 ganger på et år, og det gjentar seg...

 

Så det er på en måte vanskelig å legge vekk sexen og tanken på det. Når man i tillegg føler at det er noe som skurrer **kanskje hun gjør noe med andre** osv..

 

Har da hørt kvinner si at da de skal slanke seg så er det eneste de tenker på den maten de ikke skal spise... er det da rart jeg tenker på sex??

Lenke til kommentar

Mennesker har et veldig forskjellig behov for sex. Noen ønsker hver dag, andre ønsker en gang i måneden.

 

Jeg skjønner at 5 dager i året er altfor lite for deg. Du sier at forholdet er ellers harmonisk. Er du 100% sikker på det? Dersom det er tilfelle at hun faktisk har lyst på sex mer enn 5 ganger i året, men bare ikke med deg - så er det kanskje noe annet som ligger under?

 

Jeg ville ikke gjettet på at utroskap er problemet dersom forholdet for deg ellers er harmonisk. Du trenger som oftest ikke sjekke loggen på PC'en hennes for å merke forskjell på personligheten hennes. Pynter hun seg mye uten at det er noe spesiell grunn? Er humøret hennes forandret? Jobber hun mye overtid?

 

Hva svarer hun deg egentlig hvis du spør henne om hvorfor dere har så sjelden sex?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Frustrert_*

Hun har all verdens sjanse til å være utro hvis hun vil pga sin jobb.. vil ikek si hva dte er selvfølgelig... anomyniteten lenge leve...

 

Nei, hun pynter seg ikke mer enn før, hun er flott alltid hun.

 

Når jeg spør så kommer det alt fra fnys-svar til grining over alt mulig.. Uten at jeg på noe måte har sagt/gjort noe som skulle tilsi det.

 

Men samtidig sitter hun på forumer på nettet (som hun har vist meg) og fleiper og ler og tuller med sex osv... men med en gang det er snakk om sex mellom oss så kommer defensiven frem..

 

vet bare ikke bak-frem på noe lenger...

Lenke til kommentar
Når jeg spør så kommer det alt fra fnys-svar til grining over alt mulig.. Uten at jeg på noe måte har sagt/gjort noe som skulle tilsi det.

 

Her må du være flink og lytte til hva hun faktisk sier. Det er ikke sikkert hun gråter pga noe du har sagt der og da. Enten så gråter hun fordi det er noe hun synes er vanskelig - da må du være flink til å lytte til hva hun har å si. Eller så gråter hun fordi hun har dårlig samvittighet/prøver å lure deg til å synes synd på henne.

Lenke til kommentar
Her må du være flink og lytte til hva hun faktisk sier. Det er ikke sikkert hun gråter pga noe du har sagt der og da. Enten så gråter hun fordi det er noe hun synes er vanskelig - da må du være flink til å lytte til hva hun har å si. Eller så gråter hun fordi hun har dårlig samvittighet/prøver å lure deg til å synes synd på henne.

7367812[/snapback]

 

Kan det være at hun tror hun ikke klarer å tilfredstille ham nok, pga slappe forhold der nede? :(

Lenke til kommentar
Det samme tenkte jeg også på Databamse, at hun sliter med "høna" eller noe. Er ikke overgangs-alder vel..

7368478[/snapback]

Det er ihvertfall sant som Darkness| sier, at det er mangel på kommunikasjon. For dem vet jo ikke nok om hverandre, tydeligvis.

 

Istede for å sette deg ned og spørre henne om ting og tang, kan du heller sette deg ned en dag og forklare ditt problem, så kanskje hun gir deg noe som kan lette på helvete. :hmm:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Helt klart enig med deg Databamse. Men er det ikke slik da:

 

Dårlig kommunikasjon = dårlig sex = dårlig kommunikasjon

 

Om ho ikke klare evt å prate om det direkte til deg.. hva med å få henne til å skrive på papiret til deg da..

 

Men tror nok dere bør bestille en time til terapi/famile-rådgivning.

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
hva med å skrive på papiret da..

7368669[/snapback]

Ikke dumt :)

 

Ta ei blokk og en penn, når dere skal legge dere, skriver du først på blokka, et eller annet som du lurer på eller vil ha sagt. Så gir du henne blokka, krysser armene og snur deg bort fra henne. Så kan hun skrive noe og levere til deg igjen.

Lenke til kommentar

Neida... Høna er ikke slapp.. ikke er vi i overgangsalderen heller,,,

 

Det er bare en masse ting nå over flere år som nå til slutt har kulminert i min frustrasjons utbasunering...

 

Vi snakker som sagt, mye om masse, men akkurat dette med sex er dte vanskelig å få noen dialog på... vi bruker innimellom msn til hverandre, mail og sms, men når det kommer til stykket så er dette blåst vekk... All verdens gode intensjoner fra hennes side skrevet ned på dagen er som fnugg for solen når kvelden kommer...

 

(og så det er sagt... det er jeg som står for brorparten av husarbeid og barnehenting osv.. så hjelpe-mere-hjemme rådet er liksom ikke noe særlig heller..)

Lenke til kommentar
Neida... Høna er ikke slapp.. ikke er vi i overgangsalderen heller,,,

 

Det er bare en masse ting nå over flere år som nå til slutt har kulminert i min frustrasjons utbasunering...

 

Vi snakker som sagt, mye om masse, men akkurat dette med sex er dte vanskelig å få noen dialog på... vi bruker innimellom msn til hverandre, mail og sms, men når det kommer til stykket så er dette blåst vekk... All verdens gode intensjoner fra hennes side skrevet ned på dagen er som fnugg for solen når kvelden kommer...

 

(og så det er sagt... det er jeg som står for brorparten av husarbeid og barnehenting osv.. så hjelpe-mere-hjemme rådet er liksom ikke noe særlig heller..)

7368830[/snapback]

 

Kanskje det er det som er problemet. Hun ser ikke på deg som "Sexy Ulf i senga" lengre, men kanskje hun ser mere på deg som bare "Vaktmesteren"? Jeg tror seriøst rollebytter kan skje i negativ retning.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Det er bare en masse ting nå over flere år

 

(og så det er sagt... det er jeg som står for brorparten av husarbeid og barnehenting osv.. så hjelpe-mere-hjemme rådet er liksom ikke noe særlig heller..)

7368830[/snapback]

 

Bare det at dette er kommet opp i flere år... ikke bra.

Men hjelpe i hjemmet er jo bære fint, er nå ikke SofaLatsabbSlask da hvertfall.

 

Får du ingenting ut av det, så vil jeg faktisk gå så langt som å si at neste steg er samlivsterapi.

7368851[/snapback]

 

Er det fortsatt kjærlighet mellom dere, så bør dere gjøre det ja.

For som du sier "flere år", er mye å vinne. lite tape.

Lenke til kommentar

Min erfaring:

 

Når hun har vært ute en tur med "veninene", som hun sier hun har gjort. så lat som ingen ting, men spørr litt om det, som om du er intresert i hva hun gjør.

Merk deg nøye hva hun sier, skriv det gjerne ned.

 

La det gå en uke eller to og spørr litt om den kvelden igjenn. Hvis hun løy om kvelden, er det liten sansynlighet for at hun husker hva hun har sagt.

Har hun da en helt annen historie så vet du at det er ugler i mosen og da kan du konfrontere henne med at det var jo ikke det hun sa tidligere.

Lenke til kommentar

Keylogger løser vel ingenting. Det eneste det løser, er en gåte for deg. Men det er jo latterlig å tro at du kommer noe videre etter det, uten å ødelegge alt når hun finner ut at du har snoket. Det kan vel friste med keylogger, men de beste tipsene er vel egentlig allerede nevnt. Bare spør henne rett ut; "hvem prater du med da?" "Er det noen spennende personer som jeg burde vite om" <- lol og så kan du smile litt og sette deg ned på fanget hennes. Hvis hun har store eple-øyne, så er hun redd, da kan du stikke av og være mere bekymret.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Om du skulle finne på å logge det hun skriver til noen andre på msn vil jeg at du skal vite at dette er utrolig sårende..

 

X'n min gjorde dette, og det var utrolig vondt å vite at han hadde lest hva jeg hadde skrevet med mora mi på msn og slikt...

 

Men noen ganger må man bare ...

 

Det at jeg tilfeldigvis kom over en ganske avslørende epost til min x gjorde at det ble slitt for godt..

 

skulle bare ønske man kunne snakket om ting istedet :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...