Matsemann Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Da er jeg kobla til, det hjalp da ikkeno på pingen i det hele tatt... kan det være noen instillinger i routern som kan endres på? det er en D-link 524UP.... noen som vet? EDIT: når jeg pinger vg.no så ligger pingen stødig mellom fra 14 til 15 7372300[/snapback] Er jeg bare lite kresen, eller er min ping feil? Jeg har 100 i gjennomsnitt til vg Er telefonen i bruk mens du spiller, da? Eller sørger den for at det alltid er belastning på linjen?
pessimisten Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Da er jeg kobla til, det hjalp da ikkeno på pingen i det hele tatt... kan det være noen instillinger i routern som kan endres på? det er en D-link 524UP.... noen som vet? EDIT: når jeg pinger vg.no så ligger pingen stødig mellom fra 14 til 15 7372300[/snapback] Er jeg bare lite kresen, eller er min ping feil? Jeg har 100 i gjennomsnitt til vg Er telefonen i bruk mens du spiller, da? Eller sørger den for at det alltid er belastning på linjen? 7379513[/snapback] den er vel alltid en form for belastning... den er alltid kobla til, men er ikke alltidfolk bruker den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå