Gå til innhold

Mulig mangel på Wii i Norge (Wii)


Anbefalte innlegg

noen som skal utenfor Elkjøp i Sandvika?

7346512[/snapback]

 

Ja jeg skal :D . Usikker på når jeg skal møte opp, men blir nok tidlig.

7346561[/snapback]

 

si fra så joyner jeg deg :thumbup:

7346599[/snapback]

 

Når er det du har tenkt å møte opp? Jeg hadde tenkt å møte opp minst 2-3 timer før åpningstid (kanskje enda tidligere og :wee: ).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj og ser ut som eg må ta med eit stabel vedkubber, gløgg og pølser og vente MAAAAANGE timer utanfor Elkjøp her i Kristiansand.

7346481[/snapback]

 

 

Er det plass rundt bålet? hehe, mulig jeg også må campe utenfor elkjøp i kristiansand.. Hvis ikke jeg får hos gamezone..

7346818[/snapback]

Får vel holde dere med selskap eg da :)

Håper på fint vær og mange Wii konsoler ( i allefall nok til oss ;)).

Lenke til kommentar

Den lokale Coop Elektro har visstnok blitt garantert 3 (!!) konsoller, og damen som jobber der har garantert meg en av dem. Det hjelper vel på at jeg har handla Støvsuger/Skovarmer/microbølgeovn av henne ganske nylig...

 

(De kommer sikker til å forlange 3000,- for jævelskapen, siden de forsøker å tjene penger på Nintendo-produkter. Det plager meg fint lite, i og med at jeg syns det er fint å ha en Nintendo-forhandler her i bygda.)

Lenke til kommentar
noen som skal utenfor Elkjøp i Sandvika?

7346512[/snapback]

 

Ja jeg skal :D . Usikker på når jeg skal møte opp, men blir nok tidlig.

7346561[/snapback]

 

si fra så joyner jeg deg :thumbup:

7346599[/snapback]

 

Når er det du har tenkt å møte opp? Jeg hadde tenkt å møte opp minst 2-3 timer før åpningstid (kanskje enda tidligere og :wee: ).

7346660[/snapback]

 

det blir minst 2-3 timer tenker jeg ja, vet ikke helt enda

har tatt studiedag da :!:

Lenke til kommentar
Æsj og ser ut som eg må ta med eit stabel vedkubber, gløgg og pølser og vente MAAAAANGE timer utanfor Elkjøp her i Kristiansand.

7346481[/snapback]

 

 

Er det plass rundt bålet? hehe, mulig jeg også må campe utenfor elkjøp i kristiansand.. Hvis ikke jeg får hos gamezone..

7346818[/snapback]

Får vel holde dere med selskap eg da :)

Håper på fint vær og mange Wii konsoler ( i allefall nok til oss ;)).

7348677[/snapback]

 

Fikk svar fra gamezone nå.. :( (over 2mnd siden jeg bestillte..)

 

"Vi får dessverre ikke levert Wii til deg 8 desember. Men forhåpentligvis vil du få fra levering nr2 eller 3."

 

Da blir hvertfall jeg og finne utenfor elkjøp... snakker vi ds link party :whistle:

Lenke til kommentar

Synes dette var veldig synd, alltid Norge som skal få svi :( . Husker når jeg stod i kø for X360 kom kl 08.50 på Elkjøp da var det allerede 12 stk der :p

 

Husker X360 hadde kølappsystem håper dem har det på Nintendo Wii

Eller bare tar jeg fram sumomagen og bryter jeg meg gjennom køen :tease:

 

Mine ønsker å få Wii 8.des er store siden jeg fyller året den 13.des :D

Lenke til kommentar

Utrolig synd, siden jeg hadde tenkt å kjøpe Wii til barna mine i julegave. Håper det ikke blir mangel på de andre tingene iallefall, som ekstra kontrollere osv.

 

Håper også det kommer en del spill som passer til 4-5 åringer (jenter) før jul.

Raving Rabbids ser jo hysterisk morsomt ut, men det blir vel oppstandelse hvis jeg begynner å slappe rundt kaniner på tv-skjermen, hehe.

Lenke til kommentar
Mulig mangel?

 

Expert får 4 stk! per butikk.

 

Så ja, det kommer til å bli mangel vare, og nettopp derfor kan de ta godt betalt også. :-)

7342780[/snapback]

Vel, Bonus-butikkene får hvertfall 8 stk. Det er latterlig lite, men heldigvis får vi tak i nok spill ser det ut som.

 

Hadde jeg drivd en butikk som ikke trenger å følge tilbud til en kjede så er dette en gylden mulighet til å tjene noen ekstra kroner hvertfall. :p

Lenke til kommentar
Synes dette var veldig synd, alltid Norge som skal få svi  :( . Husker når jeg stod i kø for X360 kom kl 08.50 på Elkjøp da var det allerede 12 stk der :p

 

Husker X360 hadde kølappsystem håper dem har det på Nintendo Wii

Eller bare tar jeg fram sumomagen og bryter jeg meg gjennom køen  :tease:

 

Mine ønsker å få Wii 8.des er store siden jeg fyller året den 13.des  :D

7350954[/snapback]

 

Husker jeg sto i kø utenfor Elkjøp også da 360'n kom. Var vel framme rundt 8 jeg da, og tuslet bort på Elkjøp Storo. Var én foran meg i køen... men etter jeg kom, så hopet køen seg opp bak meg. Herlig morgen forresten... hadde hjemmeeksamen den helga... fy hvor ubehagelig det var å sitte på skolen og gjøre eksamen når herligheten sto hjemme og venta :cry:

Men, blir nok ingen kø-ståing i år. Har lyst på Wii, men har ikke vært like flink til å spare i år som i fjor. Men har veldig lyst til å joine køen bare for moro-skyld... hehe.

Lenke til kommentar
så er det den siden med rød løper og tak, eller der hvor ingangen var før de begynte å grave?  :hmm:

7357760[/snapback]

Det frister å ikke si noe... men jeg er snill; rød løper og tak er helt korrekt.

7358205[/snapback]

Å der ga du bort din Wii Synthm. ;)

7358223[/snapback]

 

 

hehe kan du nok ha rett i XD

sry dude men er den siste wiien borte så send meg pm så kan du teste den hos meg ;P

Lenke til kommentar

kom til å tenke, jeg har forhåndsbestilt min Wii, så jeg får. Men tro hvor kjipt det er for de som står fremfor meg i køen og sier "jeg skal ha en Wii" og får til svar "dessverre, vi er utsolgt", så kommer jeg slarkende og sier det samme og får en. Tror jeg må ha med et kamera og ta noen bilder vis de dukker opp :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...