Gå til innhold

Mulig mangel på Wii i Norge (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kontaktet min butikk i går. Er sikret en Wii på lanseringsdagen! :D

 

Slengte i Zelda og Red Steel med det samme da jeg snakket med han som drev med bestillingene. Skulle gjerne også hatt Call of Duty 3, men mulig at dette kom en uke senere i følge han.

 

Men Zelda holde i massevis for meg, sammen med Wii Sports. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at den planlagte bestillingen av Wii har gått i glemmeboka. Regner med at om jeg bestiller nå vil jeg ikke få på leveringsdagen.

 

Noen spørsmål:

1: Om jeg bestiller på ca. 5-6 nettsteder nå, er sjansen likevel liten for å få den på 8. desember?

2: De som har forhåndsbestilt og får av første parti, sendes disse 8. desember eller slik at de er i posten 8. desember? Regner med det må være siste..

3: Noen bestemt pris på elkjøp? (evt. andre fysiske butikker)

 

Dette blir morro... :)

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at den planlagte bestillingen av Wii har gått i glemmeboka. Regner med at om jeg bestiller nå vil jeg ikke få på leveringsdagen.

 

Noen spørsmål:

1: Om jeg bestiller på ca. 5-6 nettsteder nå, er sjansen likevel liten for å få den på 8. desember?

2: De som har forhåndsbestilt og får av første parti, sendes disse 8. desember eller slik at de er i posten 8. desember? Regner med det må være siste..

3: Noen bestemt pris på elkjøp? (evt. andre fysiske butikker)

 

Dette blir morro... :)

7375771[/snapback]

 

1. Meget meget meget liten

2. De vil nok være hos kjøperen den 8. des. Ihvertfall mange av de.

3. 1995 ,-

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at den planlagte bestillingen av Wii har gått i glemmeboka. Regner med at om jeg bestiller nå vil jeg ikke få på leveringsdagen.

 

Noen spørsmål:

1: Om jeg bestiller på ca. 5-6 nettsteder nå, er sjansen likevel liten for å få den på 8. desember?

2: De som har forhåndsbestilt og får av første parti, sendes disse 8. desember eller slik at de er i posten 8. desember? Regner med det må være siste..

3: Noen bestemt pris på elkjøp? (evt. andre fysiske butikker)

 

Dette blir morro... :)

7375771[/snapback]

 

2: Tipper at de sendes et 2-3 dager før.. jeg bestillte ikke tidlig nok til at jeg fikk wii fra gamezone, men spillene (zelda og red steel) har jeg fått bekreftet at skal være hos meg innen 8.des.. Så blir det og campe utenfor elkjøp for konsollen. :)

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...