Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varene pakkes i allefall på CDON.COM nå! Har det nok på Fredag da.. Men kan jo få det natt til fredag på Spaceworld. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... :dontgetit:

Skrevet

Fikk nettopp svar fra absoluttspill:

"Ser ut som om vi får den vanlige versjonen inn om et par timer.

Da skal vi rekke å sende i dag."

Håper jeg har det i postkasssen i morgen da (bor i Bergen) :thumbup:

Skrevet

:dribble::dribble::dribble:

Skulle akkuratt sjekke selv!

Skrevet

Håper jeg har det i postkasssen i morgen da (bor i Bergen)  :thumbup:

7281815[/snapback]

Herlig!

Forbanna typisk at det er Unholy Alliance i Oslo Spektrum i morra, men selv GoW må nok se seg slått av Lamb of God, Slayer, In Flames +++

Dyster nok musikk til å bli en perfekt oppvarming til nattespilling, om kroppen er i stand til det etter 6 timer med metal :ohmy:

Skrevet

Håper jeg har det i postkasssen i morgen da (bor i Bergen)  :thumbup:

7281815[/snapback]

Oi. digg da.. Synes de kunne fått inn Collector's Edition også da, sånn at jeg også fikk Gears of war i postkassa mi :D

Skrevet
Har ikke skaffet meg persienner enda, men gow ser da fin ut på en full hd tv (1080p) :D

7281951[/snapback]

Nice TV!! Hadde vært artigere å sett den med litt mindre lys i rommet :)

Kan du ta imot 1080p via komponent fra 360'n på den Sony'n, eller har du satt 360'n på 1080i?

Skrevet (endret)

Glemte at det ikke gikk med 1080p med komponent, så jeg sitter febrilsk å venter på en hdmi kabel :/. Så jeg kjører 1080i, men det ser da fint ut det. Legger ved litt fler bilder. Tar også litt fler i kveld, når det er mørkt :) Tven er på 55" forresten :D

Endret av henrikr
Skrevet
Glemte at det ikke gikk med 1080p med komponent, så jeg sitter febrilsk å venter på en hdmi kabel :/. Så jeg kjører 1080i, men det ser da fint ut det. Legger ved litt fler bilder. Tar også litt fler i kveld, når det er mørkt :) Tven er på 55" forresten :D

7282029[/snapback]

Er nå sikker på at den Sony'n veit godt hva den skal gjøre et 1080i signal! Så ikke savn noen HDMI kabel - kommer neppe noen med det aller første og du vinner sannsynligvis svært lite. Kos deg med det du har - du er herved offisielt misunnet av meg :)

Uansett, blir artig å se flere bilder. :)

Skrevet

Sorry, må rette meg selv her, fant akkurat ut at etter oktoberoppdateringen støtter xbox 360 1080p på komponentutgangen, mens det ikke kommer spill for dette før uti 2007 sies det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...