Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det burde gå. man kan spille mp i splitt screen med 2 stk på 1 konsoll. så hvis begge gjør dette og lager en privat server, burde det gå.

 

men man må være på hvet sitt lag på samme box, dette er litt dumt siden det er lett og jukse.. og det hadde vært tøft hvis man kunne være på samme lag på samme box,for taktiske fordeler.. men det går ikke enda :( kanskje en opdatering

Lenke til kommentar

Eg skal gjøre no eg ikkje har gjort på mange år. eg skal legge meg straks,altså tidlig. I og med at eg skal jobbe nattskift i morra også. Så er dette heilt utrolig. I morra er det ikkje snakk om å sove på ettermiddagen og framover før eg skal på jobb. I morra skal eg spille og herje hardt og lange med GeOW.

 

:wee:

Lenke til kommentar
Om eg ikkje tar feil så er det bakgrunnsprosjektor. Av typen LCD? Håper ikkje det då alt det svarte i GoW ser ut som sølvsvart :p

7289528[/snapback]

 

Haha, du har bra peil mener jeg :)

 

Du tenker sikkert på de gamle SONY DLP du ;)

 

Dette er den nye standarden med FULL SXRD, du vet, den teknologien som brukes i prosjektorer i prisklassen 80-100 tusen :) Men alle har jo lov å drite seg ut.

7289593[/snapback]

 

Veldig bra TV så langt jeg har forstått i hvert fall. Ellers så har Sony en SXRD projektor nå til rundt 36 tusen. Prisene faller fort. Så man slipper 80-100k nå.

 

Og til Siddis - det har skjedd ting med LCD teknologien også siste årene, og ikke minst siste året. Bedret sortnivå og kontrast. Men SXRD ligger likevel foran der.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
kom en pakke fra cdon idag :dribble:

7293646[/snapback]

 

oh, fikk du enderlig pakken fra Svein Rony ? Han sa jeg skulle sende den videre så det var bra du enderlig fikk den.. Håper du liker sokkene som jeg la ved da... :!:

7293666[/snapback]

 

joda, de var gode og varme de :yes:

 

Gud, hvor herlig kontrollen vibrerer når man flekker fram motorsaga. :love:

Lenke til kommentar
Det er min mening også samt 2 venner av meg som mener akkurat det samme som SiDDIs nevner her. Spiller du for gøy som spillanmeldere gjør så vil man sikkert digge spillet. Men når du har spilt alt som kan krype av titler både på PC og konsoll så har man en del høyere standard.

 

Så, kort oppsummering, da har vi deg og de to vennene dine som jeg forsto ikke hadde Xbox 360 egentlig men nå har det likevel som står i mot en samlet spillpresse som gir spillet i snitt 94%. Eller det vil si - deg kan vi jo trekke fra fordi du har jo ikke 360 lenger for den har du gitt opp. Så da er det de to vennene dine da (i denne omgang) som sannhetsvitner. Evt. også Siddis. Jaada. Gears of War er ikke noe å bli imponert over.

 

Ellers: Det dagen jeg slutter å spille for gøy så slutter jeg å spille. Jeg krever god standard - og Gears of War leverer i så det holder innen sin genre. Lenge siden jeg har kost meg så mye med gladvold som i kveld.

 

On Topic (nogenlunde). Det irriterer meg at folk som har forhåndsbestilt og betalt en femtilapp for det på forhånd blir sittende som "tapere" og ikke får spillet før fredag. Tenker da på EB games. De har fått den jævla femtilappen og sitter nå og ruger på spillet fram til fredag, mens man fritt kan kjøpe det stort sett overalt. Virket slik i dag i hvert fall - onsdag.

 

Noen dager å vente er kanskje ingen big deal. Men med tre fridager fra jobb så irriterte dette meg så mye at jeg tross forhåndsbestilling på EB games stakk på Stovnersenteret i morges og kjøpte det på Narvesen der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har spilt en god del i kveld, hovedsaklig multiplayer, og synes egentlig ikke det var noe særlig. Det hele gikk for tregt etter min smak, i tillegg fant jeg det ikke særlig morro til slutt.

Førsteinntrykket var ganske greit, men etter hvert blit du bare lei av å gå i cover hele tiden, men det er eneste muligheten man har om man vil vinne. Kontrolleren er heller ikke helt optimal hele tiden, noe som gir irritasjon, for meg ble det i til slutt det lille som fikk begeret til å renne over.

Får se om jeg gidder å karre meg gjennom singleplayer, men det hanver nok på qxl i løpet av en uke...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...