Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Skrevet

kverna:

Har ærlig talt aldri sett kverna før. Jeg ser også at han henger i et forum som jeg ikke engang visste eksisterte. Dermed kan jeg ikke si noe om han, men han er sikkert kul :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis man aldri har sett brukeren før, trenger man strengt tatt ikke å vurdere heller, bare for å bli vurdert selv.

Arinomi har jeg sett en del i OT-baren. Virker som en veldig grei kar, men er sykelig opptatt av å bli vurdert når det gjelder nick og avatar.

Endret av Redline
Skrevet

Redline har jeg sett en del til, og er veldig flink til å svare andre som trenger hjelp til noe, eller bare hive seg innpå en diskusjon.

Virker godt velinformert om det meste og, ingen overdreven smiley-bruker heller :D

Liker å spise fisk :p

Skrevet

Sipi har eg aldri lagt merke til. Eg ser ut ifrå profilen at du har loka på forumet ei stund. Aktiv i OT-baren er eg også, men har aldri sett deg.

Skrevet (endret)

Kverna ser jeg en del til. Poster en del interessant fra tid til annen.

Har et generelt sett ganske godt inntrykk av Kverna. Han oppfører seg meget godt og har ganske gode formelle ferdigheter, som min gamle norsklærer pleide å si.

Endret av Simon Aldra
Skrevet
Kverna ser jeg en del til. Poster en del interessant fra tid til annen.

Har et generelt sett ganske godt inntrykk av Kverna. Han oppfører seg meget godt og har ganske gode formelle ferdigheter, som min gamle norsklærer pleide å si.

7277235[/snapback]

Han her har jeg sett en del til, spesiellt i ot-baren - men det er først i det siste jeg ahr lagt merke til han. Han er av typen som både kan være skikkelig seriøs og skikkelig spammete :p . Har alltid trodd han var eldre enn 1988-modell, men det var han tydeligvis ikke.

Skrevet

Aalton:

En flink og seriøs admin, men har humor og tåler en spøk. Har forresten ikke blitt korrupt av den mørke siden av det å være admin/moderator (dvs. ikke maktsyk/"nazimod"). ;)

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Ny åpning av denne tråden.

TomFu

Har ikke all verden info om denne brukeren, men han liker fersknene sine litt "modnere". (Med tanke på avatar ;) ) Eller kanskje han bare liker folk med rare uttrykk? Hvem vet? Han er et mysteri på to ben.

Ellers er det ikke mye å si.

Endret av MartinLande
Skrevet

Det lille jeg har merket av MartinLande er at han er en som er glad i uttrykke seg ved hjelp av smileys, skriver sjeldent noe revolusjonerende og har en ganske tørr "orly"-humor som folk flest her på det store internettet begynner å gå lei. Dog skriver han bra, han kan fremstå som litt eldre enn det han egentlig er og han virker til å være trivelig.

Skrevet

SteffyBoy har for vane å fremstille seg selv som en drittsekk rundtom i forumet, og er nesten aldri enig med noen, allikevel høster han stor respekt fra folk, og jeg er hundre prosent sikker på at under "tøff gutt"-ytterlaget, er han bare en søt liten gutt ^^

(PS: Han liker ikke at jenter snakker om å gå på do)

Skrevet

Eplefe

Av det jeg har sett syns jeg Eplefe skriver bra, og i tillegg har humor. Eplefe er ganske ny på forumet, men det virker ikke som om Eplefe lager mange nye unødvenidge spamme-tråder, som jeg har inntrykk av at ganske mange nye her gjør.

Skrevet

Knut_

Jeg har sett deg fra tid til annen i forskjellige deler av forumet. Da skriver du seriøst og innleggene dine har for det meste god kvalitet.

Ser deg av og til i SO også (Et stort pluss for meg)

Skrevet (endret)

Avataren virker veldig kjent, navnet kan jeg ikke helt plassere. Uansett; avataren poster seriøse poster, og virker grei nok. Han står også veldig sterkt på sine meninger (mener jeg å ha fått med meg, men det kan være en annen egentlig...jaja)

Endret av Arbakadarba
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...