Gå til innhold

Resistance OPM review.


Hossa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan veit du at det er langt færre solgte PS3 enn 360 når MGS4 kommer? Og hvordan veit du i det hele tatt når MGS4 kommer? Er så vidt jeg veit ikke blitt satt en dato på det enda.

 

MGS4 blir nok PS3 eksklusivt, i allefall i en lang stund. MGS2: Substance kom til Xbox, ja. Og MGS1 remake'n Twin Snakes kom til GC. At du da, Hossa, klarer å si at MGS4 høyst sannsynlig ikke blir PS3 eksklusivt synes jeg er merkelig.

 

Men for all del, kommer det til 360 er nok jeg en av de som jubler høyest. Kommer nok ikke til å ha råd til PS3 med det første.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Dette hadde nok blitt det spillet eg hadde kjøppt på lanseringen, om dette var tilfeller. Ser lyst på online-delen ihvertfall :)

7193942[/snapback]

Skriver under på det, men så har heller ikke jeg 5000 verken i desember eller mars som jeg kan sløse bort. Men med mindre vi sankker om et spill av Halos kaliber, kommer jeg nok neppe å huske dette spillet når jeg anskaffer meg maskinen en gang i 2008 eller deromkring.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Hossa: Hvorfor tror du MGS4 kommer til 360?

 

Kojima told Official Xbox Magazine that he feels the Metal Gear series is "made for for PlayStation platform."

 

Kojima prøvde seg på multiplatform med Substance-porten til Xbox, som forøvrig var en katastrofe. KojiPro er et relativt lite studio og har dessuten nok av andre prosjekter å holde på med. Jeg tviler på at vi får en port i nær fremtid.

 

Damdidam.

Lenke til kommentar
Med andre ord er spillet like bra som Medal of Honor: Rising Sun og Killzone som også fikk 9/10 i OPM. Litt av et kvalitetsstempel.

7194399[/snapback]

Aner jeg ironi, Pastor?

 

Men for all del, gjør deg opp en mening før du har prøvd spillene. Det er faktisk bare du selv som taper på det i lengden.

7189583[/snapback]

Damdidam.

Lenke til kommentar
Med andre ord er spillet like bra som Medal of Honor: Rising Sun og Killzone som også fikk 9/10 i OPM. Litt av et kvalitetsstempel.

7194399[/snapback]

Aner jeg ironi, Pastor?

 

Men for all del, gjør deg opp en mening før du har prøvd spillene. Det er faktisk bare du selv som taper på det i lengden.

7189583[/snapback]

Damdidam.

7194647[/snapback]

 

Jeg har spilt Resistance, så damdidam right back atcha.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar
Med andre ord er spillet like bra som Medal of Honor: Rising Sun og Killzone som også fikk 9/10 i OPM. Litt av et kvalitetsstempel.

7194399[/snapback]

 

At killzone fikk 9, det kan jeg med litt god-vilje skjønne, men Rising Sun!?! Det er jo artig å spille det. (men det er fordi det suger så hardt).

7195225[/snapback]

 

Fikk Killzone 9/10? Hva i alle dager hadde de drukket når de testet det da?

Og MoH: Rising Sun er jo så dårlig at det skulle vært bannet fra jordens overflate... en total skam for alle MoH spill (igjen)

 

Edit: Leif

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Dette kommer til å gruse alt som er. Sony har allerede lukket luken MS hadde med Halo.

 

Dette vil nok bli en like stor suksess også. Herlig!

7192882[/snapback]

Hadde du bare holdt deg for god for å legge til disse kommentarene, så kan det faktisk være at denne tråden ikke hadde blitt en flamewar fra første stund.
Lenke til kommentar
Dette kommer til å gruse alt som er. Sony har allerede lukket luken MS hadde med Halo.

 

Dette vil nok bli en like stor suksess også. Herlig!

 

Håper du er ironisk her, eller?

 

For hvis det er dette spillet som skal vise fram PS3 så må jeg si Sony skuffer. Makan. For håpe de greier å komme med noe bedre innen Europa release, hvis ikke så gjør det ikke om du utsetter den enda en par måneder.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Akkurat. De anmeldelsene er ikke helt objektive at det gjør noe..

7194669[/snapback]

 

Har ikke sett noe spesielt galt med Ziff Davis Inc sine anmeldelser i bladene deres før, har sett mange Sony-produkter slaktet der. :-/

Selv har jeg alltid synes det er mye bedre å lese anmeldelser som konsentrerer seg om en plattform, istedenfor på plasser hvor en kanskje anmelder spillet du er intressert i å kjøpe, på en annen plattform enn den du har. :-/

 

Tror ikke OPM-annmeldelser blir så veldig falsk av den grunn, men er mye mere skeptisk til Ziff Media Inc sitt siste innslag Games for Windows Magazine (tidligere Computer Gaming World), hvor en publisher som Microsoft faktisk har eierinteresser. :-/

Microsoft har sagt at de ikke skal blande seg inn i det editorielle, de bare kjøpte seg opp i ett etablert magasin for å sikre markedsledelse for nysatsingen (G4W) sin, så vi kan jo håpe at CGW-gjengen får fortsette som før, selv om de nå bare kommer til å konsentrere seg om Windows-spilling.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...