Gå til innhold

Beste LAN spillet noensinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skytespill:

- Battlefield 1942

- Unreal Tournement orginal

- Halo

- America's Army

 

RPG:

- Dungeon siege

- Diablo

 

Strategi:

- Age of Empire

- Empire Earth

- Generals

 

 

Og by the way, et spill man kan spille mens folk installerer:

- Jazz Jackrabbit 2

 

 

 

 

 

 

De fleste av disse spillene krever nesten ingenting så de fleste kan kjøre dem.

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Min beste lan erfaring (smålan) var med en half life mod ved navn Vampires.

 

Vi var 4 stk inni et lysthus, der vi hadde rigga til pc'ne. Midt på natta testa vi en merkelig mod (Vampires). Der det enelaget er vampyrer som løper/hopper veldig raskt og høyt. Dem har bare klør melee våpen altså.

 

Det andre laget var vampire slayere. Med shotgun og en spiss tre-stubbe skulle man skyte vampyrene og stabbe dem der dem lå.

(shotgun dreper ikke)

 

Vi var 2 mot 2, den ene siden av bordet mot den andre. Jeg var vampireslayer. Det morsomme var at min lagkamerat ble vettskremt av vampyrlaget. Spesielt på en bane som skulle forestille en nedgang til en subway. Vi startet oppe i sola, og lagkameraten min fant seg en høy gjenstand han hoppet fra gang på gang for å ta selvmord.

 

har aldri hatt det så morsomt på lan, der en skvetter i taket av bare lyden av uglelyder. Vi hadde det nå morsomt da. hehe, der grafikk ikke har så mye å si for å ha en hysterisk morsom lan natt.

 

EDIT: Ville bare si at Savage Link, et et ufattelig bra spill (gratis) til lan. Veldig få som vet om det kansje men

det er en krysning av FPS og RTS, noe sammenliknbart med en krysning av WoW og Warcraft. Veldig interessant spill i grunn... burde prøves.

 

Hvert lag må ha en commander, så man burde være mange som spiller ;)

 

EDIT2: Idet jeg skulle reposte dette inlegget, så forsvant nettet på bedriften jeg er utplassert hos i IKT. Aker kværner hadde nettop en kjempekrise.. så fikk jeg opplevd det å. =)

Endret av tAno16
Lenke til kommentar
Har prøvd spillet i noen minutter bare, så skal ikke komme med noen dom. Allikevel synes jeg spillet går for fort. Jeg føler man spawner, løper rundt i 30km/t, dreper et par stykk og dør igjen. Alt dette i løpet av 6-7 sek. Bra LAN-spill siden du nevner det?

7524830[/snapback]

det er det som er unreal. det skal gå raskt der. høyt temp og intense kamper.

 

test unreal tournament 2004 med den modden som gjør at våpna skyter raskere (orginalt med spillet, tror den heter super beserk) da går det unna da. sniperen skyter som rocketlauncheren som igjen skyter 3 skudd i sekundet. og ikke minst minigunnern er helt extremt. med da quad jump og store utendørs baner så blir det moro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...