Gå til innhold

Beste LAN spillet noensinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har prøvd spillet i noen minutter bare, så skal ikke komme med noen dom. Allikevel synes jeg spillet går for fort. Jeg føler man spawner, løper rundt i 30km/t, dreper et par stykk og dør igjen. Alt dette i løpet av 6-7 sek. Bra LAN-spill siden du nevner det?

7524830[/snapback]

Det er uten tvil det beste LAN-spillet jeg har prøvd. Ingenting slår en god instagibrunde på Stalwart (XL) eller Deck 16. <3

Lenke til kommentar

Battlefield serien (kjempe bra)

Quake 3 (4. viss du har brukbar spille pc)

CS 1.6/Source

Need for speed serien (ikke carbon, den suger)

Command & Conquer serien (C&C Zero Hour er veldig bra å spille når du er sliten etter førsteperson spillene)

 

skal holde for ett lan tror jeg ;)

Endret av x-gear
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Her her min lille liste, husker at vi spilte disse og holdt på og tisse på oss av latter, for eksempel deathmatch+Half1+brekkjern+liten plasse med mange folk= masse moro

Her er listen:

FPS:

Half life1 death match, med en eller annen expansion pack

GTA Vice city

Alien VS Predator 2

 

Er lenge siden jeg har vært på noe lite lan, men det er disse spillene jeg husker best.

Warcraft er ideelt på lan, siden man bare trenger 1 CD-key og en cd så er det bare å spille mot hverandre, men er ikke det som jeg husker som ubergøy.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Folkens! Ingen har jo sagt Deer Hunter 2005 :cool:

 

Det er rått når du er drita trøtt, og går med 4-5 støkker gjennom skauen på jakt etter elg (rådyr dah, elg er ikke på spillet). Også ser du DEN svære 18 points whitetailen stå litt bortenfor deg, åsså sikter du det perfekte hjerteskuddet, og BAM..... kødden siden av deg skytern :nei: så snur du deg mot han med DET skulet, og ser han sitter der med de forbanna tjukke brillene og det gliset, og bare sier: "Ops" :D , da ska jeg love deg det er bank så tastaturtaster og tomme burnbokser flyr :love:

 

 

EDIT: kompisen min blir alltid HELT stille når han ser en stor en, så da er det bare å løpe som f for å ta den før han :innocent:

 

Forresten, tipper ALLE her er i mot meg på denna :cool:

Endret av latter17
Lenke til kommentar
EDIT: Ville bare si at Savage Link, et et ufattelig bra spill (gratis) til lan. Veldig få som vet om det kansje men

det er en krysning av FPS og RTS, noe  sammenliknbart med en krysning av WoW og Warcraft. Veldig interessant spill i grunn... burde prøves.

 

Hvert lag må ha en commander, så man burde være mange som spiller ;)

 

EDIT2: Idet jeg skulle reposte dette inlegget, så forsvant nettet på bedriften jeg er utplassert hos i IKT. Aker kværner hadde nettop en kjempekrise.. så fikk jeg opplevd det å. =)

7483764[/snapback]

Dette så uffatelig kult ut! Jeg leter etter et lan game som dette(tror jeg) , men screenshots er ifra 2ern? Eller fra den man kan laste ned? Kanskje jeg bare er dum.. :hmm: Og en ting til, er det vansklig og fikse opp til lan? Snakker om 2-8.

Endret av GothicGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...