Gå til innhold

Beste LAN spillet noensinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inbiller meg at C&C 3 blir en ny slager på LAN fremover i tid, for sist spill i C&C/RA-serien (ikke Generals spinnoffet), var jo tross alt Red Alert 2, som sikkert nå er omtalt som "steingammelt". Var på tide med ny, frisk luft i denne klassiske spillserien.

 

Liker godt det at nettkoden på C&C 3 virker betydelig forbedret enn Generals sin laggete variant, strategispill burde lære av Warcraft 3 om hvordan en nettkode skal lages. For hvor mange holder ut på et spill som lagger konstant over nettverket pga ugjennomført jobb fra de som produserte nettkoden?

Lenke til kommentar
Inbiller meg at C&C 3 blir en ny slager på LAN fremover i tid, for sist spill i C&C/RA-serien (ikke Generals spinnoffet), var jo tross alt Red Alert 2, som sikkert nå er omtalt som "steingammelt". Var på tide med ny, frisk luft i denne klassiske spillserien.

 

Liker godt det at nettkoden på C&C 3 virker betydelig forbedret enn Generals sin laggete variant, strategispill burde lære av Warcraft 3 om hvordan en nettkode skal lages. For hvor mange holder ut på et spill som lagger konstant over nettverket pga ugjennomført jobb fra de som produserte nettkoden?

8382136[/snapback]

Er jeg den eneste som syns Generals er et gøy spill her eller :p har omtrent ikke lest noe posistivt siden jeg registrerte meg. Spilt en god del Generals på lan uten nevnverdige lagg problemer også.

 

Men for og svare på posten så mener jeg at Serious Sam slår alt. Det er lett, morsomt, innkluderende og man kan spille det uansett hvor trøtt man er. Tower Defense maps på Warcraft er veldig gøy, men man møter så ofte maps med bugs eller andre problemer at det ofte blir for ekskluderende. Jeg har så ofte endt opp med runder der noen nesten ikke gjør noenting, mens andre har fylt halve mapet med tårn og det blir ofte veldig kjedelig for noen. Derfor, Serious Sam FTW! ^^

Ellers annbefaler jeg Tower Wars på Warcraft til de som ikke har prøvd det.

Lenke til kommentar

Kan være at mitt forrige innlegg kunne tolkes slik at jeg ikke liker Generals, pga jeg regner det som en spinnoff, og ikke et "verdig" spill i C&C serien. Personlig syns jeg Generals er et kreativt, orginalt og underholdende spill, men blir en spinoff fordi slik jeg ser det, ikke har noen som helst sammenheng med C&C/RA spillene historiemessig (ingen Kane for eksempel).

 

Men nettkoden på Generals var ikke akkurat noe å skrive hjem om da :)

Lenke til kommentar
Nå har ikke nettkoden på NOEN C&C vært noe å skrive hjem om heller da! :p

8395944[/snapback]

 

Ser vist dessverre slik ut, skal si det tok lang tid før Westwood/EA byttet ut den aldrende IPX protokollen mot TCP/IP på C&C-spillene(først Generals). Men back to topic...

 

Husker en mod til Half-Life som het Box-Wars, den var artig på LAN. Alle spillerne styrer hversin kasse, som skjuler seg blant andre kasser mens de jakter på motstanderne (som også er kasser :p ).

Lenke til kommentar
Vi spiller WoW heile tia og det er veldig morsomt vist alle spiller det !

8382404[/snapback]

Men nå mener han LAN spill da, ikke at dere sitter på samme internettserver ;)

8382431[/snapback]

En venn av meg har satt opp Private server som veldig mange på skolen spiller på nå. Siden det er LAN til helgen så regner jeg med at det blir litt WoW spilling med raiding og diverse ;) Det blir fun :D

Lenke til kommentar

litt OT, men likevel:

 

leste litt på en tråd igår hvor det sto om et gratis spill, hvor man er enten en rød eller blå ball, med våpen, så er det disse lagene mot hverandre tror jeg.

man ser ovenfra som et 2d spill, men motoren er 3d. er det noen som aner hva jeg snakker om? fikk fryktelig lyst til å teste det idag.

og ja, har prøvd å søke etter det :tease:

Lenke til kommentar
litt OT, men likevel:

 

leste litt på en tråd igår hvor det sto om et gratis spill, hvor man er enten en rød eller blå ball, med våpen, så er det disse lagene mot hverandre tror jeg.

man ser ovenfra som et 2d spill, men motoren er 3d. er det noen som aner hva jeg snakker om? fikk fryktelig lyst til å teste det idag.

og ja, har prøvd å søke etter det :tease:

8400545[/snapback]

 

Er ganske sikker på at du mener Babo Violent 2, og ja det er fett :D

Lenke til kommentar

Pfff, Swat 4 likte jeg ikke på LAN... Føltes så random og har man pepper-paintball-tingsten så eier man alt, bare test det! Det er mer eller mindre stun-lock! Motstanderen kan ikke skyte osv. Gå bort, sett ham i håndjarn.

 

Og co-op var bare ikke morsomt, mye friendly fire osv.

Endret av Strindmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...