Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene sier at alle parter vil ha det unnagjort før vm. Bare forstyrrende for spillerne å være midt i en overgang i vm. Fabregas blir annonsert når Barca får Rakitic overgangen i boks. Skal man tro ryktene i hvertfall. Costa vet jeg ikke hva de drøyer med.

Lenke til kommentar

Ryktene sier at alle parter vil ha det unnagjort før vm. Bare forstyrrende for spillerne å være midt i en overgang i vm. Fabregas blir annonsert når Barca får Rakitic overgangen i boks. Skal man tro ryktene i hvertfall. Costa vet jeg ikke hva de drøyer med.

 

Nå går ryktene om at Barcelona vil offentliggjøre overgangen i morgen. Costa, som sagt, skal det være AM som holder igjen på. Chelsea skal visstnok være frustrerte på dette.

 

Alastor: Som Aleks nevner er det nok forstyrrende for en spiller om han under VM konstant skal få spørsmål om Chelsea eller noe. Vil tro Costa og Fabregas ville fått fokusert mer på VM om de bare bekreftes klare.

Lenke til kommentar

Hehe, telefon osv her nå, så orker ikke å tulle med Twitter. Men telegraph melder at Chelsea jobber med forhandle frem en sum som gjør at Arsenal ikke får 1 kr av Fabregas-salget. Om prisen overstiger over 38m euro så vil Arsenal få 50% av det over. Trololololololo

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg dere har kjøpt katta i sekken. Fabregas er særdeles oppskrytt. Det er navnet hans som koster penger. Har dere noen gang sett han spille i år? Passninger er det eneste han kan. Han har en svak skuddfot, bommer på de mest åpenbare sjansene og bommet på straffe mot Salvador igår. Skøyt ballen laaaaangt over målet.. Treig er han også. Dere må huske at han ikke er den samme spilleren som han var for Arsenal. Det er nok en god grunn til at Barcelona vil selge han og at Wenger ikke vil ha han tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, telefon osv her nå, så orker ikke å tulle med Twitter. Men telegraph melder at Chelsea jobber med forhandle frem en sum som gjør at Arsenal ikke får 1 kr av Fabregas-salget. Om prisen overstiger over 38m euro så vil Arsenal få 50% av det over. Trololololololo

 

Eneste måte vi ikke tjener noe på overgangen er om Barca selger Cesc for mindre enn de kjøpte han for, og det kommer de ikke til å gjøre. Men dere signerer ikke Cesc uansett.

 

 

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg dere har kjøpt katta i sekken. Fabregas er særdeles oppskrytt. Det er navnet hans som koster penger. Har dere noen gang sett han spille i år? Passninger er det eneste han kan. Han har en svak skuddfot, bommer på de mest åpenbare sjansene og bommet på straffe mot Salvador igår. Skøyt ballen laaaaangt over målet.. Treig er han også. Dere må huske at han ikke er den samme spilleren som han var for Arsenal. Det er nok en god grunn til at Barcelona vil selge han og at Wenger ikke vil ha han tilbake.

 

For noe pisspreik. Cesc er desidert en av de beste spillerne i PL det siste tiåret, og veldig undervurdert i Barca. Grunnen til at Barca vil selge og vi ikke vil kjøpe har ingenting med kvaliteten hans å gjøre (fordi han er verdensklasse), men rett og slett fordi vi ikke trenger han.

Lenke til kommentar
For noe pisspreik. Cesc er desidert en av de beste spillerne i PL det siste tiåret, og veldig undervurdert i Barca. Grunnen til at Barca vil selge og vi ikke vil kjøpe har ingenting med kvaliteten hans å gjøre (fordi han er verdensklasse), men rett og slett fordi vi ikke trenger han.

 

 

Pisspreik? Det hjelper ikke at han var en av de beste spillerne i PL det siste tiåret når fyren ikke presterer lengre på samme nivå som før. Han er selvfølgelig fortsatt god men LANGT ifra samme spilleren som han var i Arsenal. Jeg tror du burde se han spille før du uttaler deg, det har jeg hvertfall gjort den siste sesongen. Som sagt, det er en grunn til at Barca vil selge han, og det er ikke fordi han er undervurdert. Han bare presterer ikke på samme nivå som før. Glad det ikke er vi som skal betale 30 mill pund ++ for en overpriset spiller vi ikke trenger og som attpåtil har hatt sin storhetstid.

Lenke til kommentar

Blir sikkert en flopp i Chelsea. Mye mulig han ville blitt det i Arsenal også. Er enig med Adrax, Cesc er ikke den spilleren folk husker fra PL tiden lenger. Men nå kjøper jo Chelsea som regel navnet framfor noe annet, så for dem er det win/win. :p

Endret av TheGooner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...