Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chelsea-forumet på reddit hadde et veddemål mot United-leiren om at det tapende laget måtte ha et bilde valgt av motstanderen som banner på forsiden deres.

Vi valgte... dette:

KLUjZe3.jpg

• Liker 3
Skrevet

Chelsea-forumet på reddit hadde et veddemål mot United-leiren om at det tapende laget måtte ha et bilde valgt av motstanderen som banner på forsiden deres.

Vi valgte... dette:

KLUjZe3.jpg

Haha. Fantastisk!
Skrevet

Går atter en gang rykter om en byttehandel med United, Rooney for Mata. Usikker på hvilken vei det i så fall skal gå cash i tillegg, men det blir vel vi som betaler det hvite ut av øyet som vanlig. Hva tenker folk om en slik deal? Jeg er skeptisk.

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke Rooney vil gjøre stor forskjell i dette Chelsea laget, han er spiss som liker å komme dypt for å involvere seg, for meg så virker det som om han er en mer tilrettelegger, og det har vi nok av i Chelsea.

Bør vi ikke forsterke VB plassen? Eller JM fornøyd med Azpi på venstresiden? Eller henter JM opp Kalas eller Ake for å ha deking på HB/VB plassen..Dessutten så har vi og Luiz som kan VB/HB vil jeg tro..

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Jeg stusser også på hva vi skal med Rooney, men så stusset jeg også på hvorfor Eto'o startet istedetfor Torres i helga.

Skrevet (endret)

Morsomt at det ble laget slik en big deal at an aldri har tapt mot Wenger. Lite imponerende når han kommer i kamper mot oss alltid med uavgjort som mål.

Endret av Mr. Brightside
Skrevet (endret)

Kanskje Wenger burde lære? Dere taper jo ligaen fordi dere ikke evner å ta poeng i viktige bortekamper mot topplagene (historisk sett).

Endret av Emils.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...