Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er heller litt avventende til denne signeringen. Det er forsåvidt greit med en ekstra defensiv orientert midtbanespiller som kan konkurrere med Mikel ved siden av en Ramires/Lampard som kan gå mer fremover på banen. Jeg lurer også på hvilken rolle Van Ginkel vil ha på laget når han kommer tilbake fra skade, men det virker jo som han er tiltenkt å dekke tomrommet etter Lampard når han er ferdig i klubben.

 

Vi trenger også en kvalitetspiss dette vinduet, det kan være forskjellen mellom ligagull og topp fire. Noe halvgodt alternativ som en gammel traver med stor merittliste og en middelmådig PL-spiss har vist seg å ikke fungere (Etoo og Ba). Det eneste realistiske alternativet jeg kommer på per dags dato, som er god nok, er Diego Costa og muligens også Jackson Martinez.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vi trenger også en kvalitetspiss dette vinduet, det kan være forskjellen mellom ligagull og topp fire. Noe halvgodt alternativ som en gammel traver med stor merittliste og en middelmådig PL-spiss har vist seg å ikke fungere (Etoo og Ba). Det eneste realistiske alternativet jeg kommer på per dags dato, som er god nok, er Diego Costa og muligens også Jackson Martinez.

Jeg har vel egentlig slått meg til ro med at jeg ønsker ikke at vi betaler overpris for en "klassespiss" nå og at vi heller venter til sommeren når vi får en klassespiss tilbake på laget. Selv om det garantert minsker sjansene våres for noen form for gull i år.

Lenke til kommentar

Tviler på at vi handler inn en ny spiss, JM har sagt at han vil vente til sommern på Rooney, så får vi se om Rooney vil forlate klubben..Hvis det skjer så har vi Torres, Lukaku og Rooney..

 

Men ja, så får vi tilbake Romeu også, noen som har følgt med på han, åssen har har gjort det?

 

Det vi må forsterke nå er VB plassen, Bertrand er tydeligvis ikke god nok og Cole er begynner å bli gammel..Vi har jo også PVA og Cuevas uten å ha sett de to sistnevnte spille no særlig..

 

PÅ HB plassen så har vi Ivan-Azpi og Wallace som er på lån hos Inter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...