Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Skal Torres selges, så bør det være for 650 millioner minst.

Da har vi råd til Carlos Eduardo, Rafael Sobis og Vagner Love. Totalt til halv pris.

 

Ja, etter de helt enorme prestasjonene han har gjennomført i den blå drakten er det jo bare rett og rimelig at han stiger i pris.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal Torres selges, så bør det være for 650 millioner minst.

Da har vi råd til Carlos Eduardo, Rafael Sobis og Vagner Love. Totalt til halv pris.

 

Ja, etter de helt enorme prestasjonene han har gjennomført i den blå drakten er det jo bare rett og rimelig at han stiger i pris.

 

Chelsea kjøpte han tydeligvis for assist og historikk, ikke mål.

 

Det er bare lommerusk for Roman, det.

Lenke til kommentar

Skal Torres selges, så bør det være for 650 millioner minst.

Da har vi råd til Carlos Eduardo, Rafael Sobis og Vagner Love. Totalt til halv pris.

 

Ja, etter de helt enorme prestasjonene han har gjennomført i den blå drakten er det jo bare rett og rimelig at han stiger i pris.

 

Chelsea kjøpte han tydeligvis for assist og historikk, ikke mål.

 

Det er bare lommerusk for Roman, det.

 

Jeg ser ikke helt logikken i at Torres skal selges for mer enn han ble kjøpt inn for... pga at Roman tydeligvis ser på den summen penger som lommerusk. Mulig jeg misforstår .

Lenke til kommentar

Kom igjen Chelsea! Kjøp Messi, Ronaldo og Pelè før det er for sent!

Det var ikke sånn ment. Jeg mener det er på tide at Chelsea bremser ned pengebruken og er derfor for fairplay reglene. Sier ikke at det er dumt at de har brukt så mye tidligere. Jeg mener at det er bra at vi får flere gode lag i PL slik at det blir mer spennende, men nå er det på tide å bremse ned.

Lenke til kommentar

Her ser man at 8-2 resultatet mellom Manu og Arsenal ikke handlet om et så sinnsykt, fantastisk, herlig Man U lag i kanonform som ingen kunne stoppe når selv BLACKBURN putter 4 mot Arsenal. Det var jo det jeg har sagt hele tiden... Plutselig var ikke 8-2 så FANTASTISK alikevel mot dette Arsenal-laget når selv bunnlag scorer så mange mot dem.

 

Det skal sies at to av målene var selvmål, men dette Arsenal-laget er strippet for selvtillitt. Arsenal slik vi er vant til å se dem ville ikke sluppet inn fire mot Blackburn.

Lenke til kommentar

Her ser man at 8-2 resultatet mellom Manu og Arsenal ikke handlet om et så sinnsykt, fantastisk, herlig Man U lag i kanonform som ingen kunne stoppe når selv BLACKBURN putter 4 mot Arsenal. Det var jo det jeg har sagt hele tiden... Plutselig var ikke 8-2 så FANTASTISK alikevel mot dette Arsenal-laget når selv bunnlag scorer så mange mot dem.

 

Det skal sies at to av målene var selvmål, men dette Arsenal-laget er strippet for selvtillitt. Arsenal slik vi er vant til å se dem ville ikke sluppet inn fire mot Blackburn.

Hvordan forklarer du resultatene mot Spurs og Bolton for deg selv da?

Lenke til kommentar

Her ser man at 8-2 resultatet mellom Manu og Arsenal ikke handlet om et så sinnsykt, fantastisk, herlig Man U lag i kanonform som ingen kunne stoppe når selv BLACKBURN putter 4 mot Arsenal. Det var jo det jeg har sagt hele tiden... Plutselig var ikke 8-2 så FANTASTISK alikevel mot dette Arsenal-laget når selv bunnlag scorer så mange mot dem.

 

Det skal sies at to av målene var selvmål, men dette Arsenal-laget er strippet for selvtillitt. Arsenal slik vi er vant til å se dem ville ikke sluppet inn fire mot Blackburn.

Hvordan forklarer du resultatene mot Spurs og Bolton for deg selv da?

 

Spurs var bra, men allikvel så taper Bolten 2 - 1 mot Norwich.

Lenke til kommentar

Har tidligere sagt at Bolton ikke er særlig sterk motstand. Som Emils nevner så tapte de mot Norwich, et nyopprykket lag i dag. De har også startet sesongen dårlig, med fire tap ut av fem (dog møtet gode lag, men likevel).

 

Tottenham var i mindre grad plaget av utenomsportslige faktorer som Modric-sagaen. Kan vel ikke ha store innflytelsen, men du vil vel ikke kalle en 3-0 seier over Tottenham for fantastisk heller? Det forventes mer eller mindre seier av Man U over Tottenham, og 3-0 er ikke kalassifre. Tottenham er jo i en svak form også, 5-1 mot Man City forsterker dette inntrykket.

 

Uansett er jeg ikke overbevist om at Man U er i den storformen som folk vil ha det til.

Lenke til kommentar

Man kan bare slå den man møter. Skal ikke glemme at Utd fullstendig rundspilte Man City i august, det er ikke mange ukene siden. Og for at ta naboen så vil jeg si at, akkuratt som Chelsea (som ikke har imponert noen) har de møtt enklere motstand enn oss. Med hjemmekamper mot Wigan og Swansea syntes jeg City har fått altfor mye skryt av div pundits som virker å fullstendig blåse i motstanden de lyseblå har møtt. Jeg er fullstendig klar over at Utd ikke akkuratt har blåst Barcelona, Real Madrid og Brasil av banen de første fire, men som sagt, man kan bare slå de man møter og det er ikke til å komme bortifra at på papiret har United hatt en langt vanskeligere innledning enn både City og Chelsea.

 

United har faktisk ikke spilt en "enkel" hjemmekamp (på pairet) enda og vil ikke ha en bankor treponger før 1okt helga. City har tidenes enkleste tre første mnd av sesongen og kommer til å lede ligaen inn mot julestria. Da går vi inn i et enklere program og kommer til å hente igjen det vi sikkert kommer til å tape av terreng i høst. Oktoberplanen sier LFC og Everton borte, samt City hjemme. Inkluder CL-spill i den suppa og du har en relativt kjip kalendermnd coming up.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...