Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukaku fikk det ikke til idag. Desverre et dårlig bytte. Sturridge var ikke spesielt god selv, men han var mye mer med.

 

Ellers veldig godt fornøyd med kampen. Grise-takling av Cole kunne gjort mye verre, men slapp heldigvis unna. Heldig at Rooney bommer, uheldig at Ramires ikke gir sjansen til Sturride som ville satt den i nettet sikkert 10 av 10 ganger. Og veldig bra kamp av Torres, tross den åpenbart store bommen på åpent mål.

 

Vi viser tydelig at vi ikke skal regnes helt ute av kampen i år, og det i seg selv føler jeg er en ittebitte liten seier for oss Chelsea fansen i det minste.

Lenke til kommentar

Føler vi er ganske uheldig som får 2 offside mål mot oss. Det er jo helt klart at det påvirker kampen, men allikvel synes jeg gutta viser en ekstra innsats og jobber hardt selv om noe går i mot oss. I tillegg så jeg svært positiv overrasket over Torres i dag. Han misser på en gigant sjanse, men allikevel, det er slik som skjer. Det er uansett trist at det skjer med han i tillegg som får så mye dritt mot seg.

 

Uansett summert opp i opp er vi fult på høyde med United i dag, bare at de er effektive. Ramires roter det også til i dag, og jeg synes han er langt under pari.

 

Nå må vi se frem mot Swansea til helgen og ta med oss kampen i dag (ja vi tapte, men måten vi fremsto på var fenomenal).

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...