Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke sett de bildene der før nå, ser mye bedre ut fra "bakkenivå". Jeg synes ihvertfall ikke den ser fin ut ovenfra, men det er lov å være uenig.

Synes dere virkelig dette ser fint ut?

2EF4EB7100000578-3340920-Chelsea_have_su

Endret av Momspaghetti
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Er visstnok en pågående konkurranse for fans for å designe Stamford Bridge Gate også.
Håper denne vinner:

WH018_00_10_half.jpg

WH018_00_30.jpg

Skrevet

Conte, manager of the month, 3 på rad :)

Greit imponerende. Gleder meg til årene fremover med Conte (om han får lov til å bli og ønsker det). Fantastisk fin fyr! Elsker lidenskapen og hva han har gjort med moralen. Kan bli fint på brua med ny stadion, Conte og Chelsea!

Skrevet

Slik eg har lest det var Costa bråkt og vil til china mens roman har gått ut og sagt at da råtner fyren heller på benken i to år.

Og conte utelater han.

Skrevet

Costa er vel kjent for mood swings som en bipolar 13-årig jente, så det kan jo hende alt er rosenrødt og fint neste uke. Men han er satt ut av laget nå og spiller ikke i kveld.

Gjest Slettet+3165
Skrevet (endret)

https://www.instagram.com/p/BPOKvO4g0sV/

Eller så er bare alt blåst opp i media, og det handler egentlig om at han var litt misfornøyd med at han ikke fikk spille når fysioen mente at han var skadet.

Endret av Slettet+3165
Gjest Slettet+3165
Skrevet (endret)

Han er tatt ut av laget pga. skadet, er det virkelig noe å blåse opp?  :hmm:

Endret av Slettet+3165
Skrevet

"Skade" kan være et skalkeskjul, men personlig tror jeg ikke at Costa skal noen steder. Sikkert bare en liten krangel som har blitt blåst opp av media.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...