Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan reagerer dere jenter på fising?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Jenter kan reagere sterkt på fising serlig i senga en gang når jeg hadde sex me ei fin dame fes jeg så dro hun hun babblet om at jeg hadde en liten tiss :hmm:

7163033[/snapback]

Owned :lol:!

 

Jaja, sikkert bare en unnskyldnng for å slippe å si sannheten...

 

Jenter bryr seg ikke om størrelsen, men kvaliteten. Nytelsen ble ødelagt av dine gasser...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge det ikke er med overlegg så er det greit. Fint om han unngår det på første daten, men etter hvert som man kommer i "comfort zone" med hverandre, ser jeg på det som et tegn på at vi kan slappe av i hverandres selskap. Greit om han unngår å slippe de verste stinkbombene rett ved meg, men jeg løper ikke ut av rommet om det skulle skje ved et uhell. Det er ikke bra å la luften samle seg opp i magen i hvert fall.

7158830[/snapback]

Sier meg enig i den. Det handler mye om hvor godt dere kjenner hverandre. Syns det er uhøflig å gå rundt å fise høyt i all offentlighet med full viten og vilje. Men fiser gjerne i samvær med kamerater, og dama har ingenting å si, hun fiser verre enn både meg og far min tilsammen. Jenter i det hele tatt mistenker jeg for bare å være flinkere til å skjule fisinga si. :hmm: :!:

Lenke til kommentar

Fising er en av veldig få tingjeg syns er gjennomført ekkelt og kvalmt.

 

En gang jeg satt på bussen, så satt jeg ved siden av en fra skolen som er litt....slaskete. Så hørte jeg en lyd, og tenkte "nei, det kan umulig være det jeg tror det er." Og så kom lukta. Den varme, råtne, innestengte tarmgassen som spredte seg rundt, og først til meg, som satt rett ved. Det luktet ubeskrivelig vondt. Og jeg kunne ikke gå noe sted, bussen var full. Det var som å bli voldtatt i lungene, rett og slett jævlig. Nesten så jeg brakk meg.

Bare tanken på at luft som har vært i en annen persons ræv skal inn i min nese og lunger er ekkel.

 

Altså, er man i forhold og har vært sammen en stund, så er det som darkness| sa ikke farlig om det kommer en i ny og ne, da kjenner man jo hverandre. Men venner får gjerne la være å fise i nærheten av meg, ukjente folk også. Og ja, jeg har behov for å.....uhm....lette på trykket jeg også, men jeg gjør det ALDRI i nærheten av andre. Tar sikkert litt ekstra hensyn fordi jeg syns det er så ekkelt selv.

Lenke til kommentar

Raping og fising kan vel falle i samme kategori, og eg mener begge to er like... ubehagelige?, når det er andres.

 

Og det er normal folkeskikk å ikke gjøre dette med vilje når man er blandt andre folk. Men enkelte har jo så klart ikke fått dette med seg.

 

Men samtidig, det er ikke bra å ha luft hverken i mage eller tarm, så det må ut, og dersom man ikke klarer å komme seg ut i friluft eller i et privat område så er det bare slik. Og det mener eg er akseptabelt. Fising kan skje ved uhell, og det er da ikke nødvendigvis noe galt ved personen av den grunn.

 

Eg har blitt dårlig og fått vondt i magen ved å holde på både tarmgass og mageluft, og kan ikke anbefale noen av delene.

Lenke til kommentar
Raping er helt greit. Har jeg ingen ting imot.

7163678[/snapback]

 

Raping lukter ikke, og det kommer ikke fra ræva, da blir det automatisk litt mindre ekkelt.

7164423[/snapback]

 

Det kan absolutt variere angående lukten på raping og da, men det går an og "dempe" det litt mer en fising. Man har vel luktet noen vonde raper oppgjennom tidene og?

Lenke til kommentar
Syns ikke raping eller fising hører hjemme hos noe dannet menneske jeg, uavhengig av kjønn.

7165009[/snapback]

 

Du mener at man skal eksplodere? Som superfisere og rapere sier: Luften må ut! Og når man er så uheldig å rape: Rævhålet var tett :p

 

Nå høres jeg skikkelig udannet ut.. :blush: Men uansett, jeg mener at man bør unngå å gjøre det med vilje når man er blant folk.

Lenke til kommentar
Syns ikke raping eller fising hører hjemme hos noe dannet menneske jeg, uavhengig av kjønn.

7165009[/snapback]

 

Du mener at man skal eksplodere? Som superfisere og rapere sier: Luften må ut! Og når man er så uheldig å rape: Rævhålet var tett :p

 

Nå høres jeg skikkelig udannet ut.. :blush: Men uansett, jeg mener at man bør unngå å gjøre det med vilje når man er blant folk.

7165405[/snapback]

Ja, det gjør du.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...