Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan reagerer dere jenter på fising?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg spurte typen om han hadde synes det var ekkelt om hun hadde prompa,for han gjorde det ofte og så høylytt som han kunne. Han sa ja,det hadde han faktisk,for han synes hun hadde så deilig rumpe at han trodde han ville tenne mindre på henne da. Hun ble helt fortvilt og skjønte ikke at hun skulle klare å leve livet sammens med han. Og etter dette klarte hun ikke å gå på do når han var i samme hus en gang. Det forholdet tok ikke overraskende slutt på hennes initiativ.

 

Jeg hadde ikke kunne vært sammen med en gutt om jeg ikke kunne fise. For hvis han kan gjøre det foran meg,skal søren med jeg kunne gjøre det foran han!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der var litt vel egoistisk av han da hehe. Å ta det en smule for langt. Jenta MÅ få fise og hun SKAL fise. Det er ikke bra eller sunt å stenge det inne. Men man kan jo seff. ha regler om at man ikke gjør det ved bordet eller når man sover (her kan det forhandles) osv. Men i sofaen må man faen meg få lov å drite.

Lenke til kommentar

Du setter klesklype over fiseringen hvis forhandlingen ble mislykket. NEIDA, det jeg mente var seff den tiden man ligger i sengen før man sovner. Noen ganger er denne tiden ganske lang.

Lenke til kommentar
Du setter klesklype over fiseringen hvis forhandlingen ble mislykket. NEIDA, det jeg mente var seff den tiden man ligger i sengen før man sovner. Noen ganger er denne tiden ganske lang.

7181789[/snapback]

Men det er jo på denne tiden man fiser best.. jenter må få lov å fise de og. Og klesklype over fiseringen? Ouuchh.. :blink:

Lenke til kommentar
Du setter klesklype over fiseringen hvis forhandlingen ble mislykket. NEIDA, det jeg mente var seff den tiden man ligger i sengen før man sovner. Noen ganger er denne tiden ganske lang.

7181789[/snapback]

Men det er jo på denne tiden man fiser best.. jenter må få lov å fise de og. Og klesklype over fiseringen? Ouuchh.. :blink:

7183464[/snapback]

 

Ja jeg mener at jenter må få fise like mye. Med unntak av gjensidig avtale partene imellom <- :!: Nå høres jeg ut som en telefonselger fra Gjensidige

Lenke til kommentar
Tror det er mange gutter som tenker slik. Jenter hverken driter eller promper, i deres hode.

7180287[/snapback]

Vi vet at jenter driter, vi vil bare ikke tenke over det :p

7187679[/snapback]

Det finnes noen jenter som ikke gjør det. Jeg er helt sikker. Det kan rett og slett bare ikke gå an.

 

Av en eller annen grunn er det lettere å tro på at stygge jenter driter/fiser.

 

 

Et sekund trodde jeg det stop "hvordan reagerer dere jenter på fisting?". Redd.

7191382[/snapback]

Leste det samme selv :dribble:

Det hadde forsåvidt vært en interessant tråd det også, men det spørs om ikke en eller annen nazi-mod hadde tatt turen innom og stengt tråden ganske fort.

Lenke til kommentar
Du setter klesklype over fiseringen hvis forhandlingen ble mislykket. NEIDA, det jeg mente var seff den tiden man ligger i sengen før man sovner. Noen ganger er denne tiden ganske lang.

7181789[/snapback]

 

 

 

Jeeez. :hmm:

 

 

det og fise er i og for seg forholdsvis festlig..syns jeg da og den gjengen jeg omgås.det har lett for og bli litt konkurranse faktisk i både lengde og volum. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis du er en av de som har den oppfatning av jenter kommer fra en fjern planet langt borte i en ukjent galakse - så må du tenke deg litt om igjen.

 

Liker du fiselukta fra en ukjent endetarm oppi nesa? Neppe.. hvorfor skulle jentene da føle at dette var en "turnon"?

 

Jenter er da mennesker like generelle som oss gutta. Noen liker det ene, andre liker det andre. Men det har ikke med innovertiss, eller utovertiss å gjøre.. :p

 

De som liker fiselukt har nok en spesiell fetisj.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...