Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan reagerer dere jenter på fising?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på fising som en normal ting som alle gjør,og bryr meg fint lite om samboeren fiser. Nå er dette riktignok ikke noe man gjør offentlig eller på første date. Men jeg synes det er bedre at typen og venner fiser i mitt nærvær enn at det samler seg opp og de får vondt i magen.

Lenke til kommentar
Jeg ser på fising som en normal ting som alle gjør,og bryr meg fint lite om samboeren fiser. Nå er dette riktignok ikke noe man gjør offentlig eller på første date. Men jeg synes det er bedre at typen og venner fiser i mitt nærvær enn at det samler seg opp og de får vondt i magen.

7168900[/snapback]

:thumbs:

 

m-m

Lenke til kommentar

Noen kan kanskje være ekstra streng på fising, da det til tider kan være kvalmende. Spiser du mye proteinrik mat kan det brygge opp uheldige stinkbomber, og disse er ikke alltid like moro å sniffe på et daglig basis.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med det darkness| sa. Når man blir vant til hverandres selskap bryr man seg ikke så mye lengre, men det er selvsagt ikke noe man burde gjøre konstant, men om det en gang skjer, så er det ikke over med forholdet bare pga. det.

 

I begynnelsen av et forhold burde man kanskje prøve å holde det inne dog...det gjorde jeg iallfall. ;) Bare klemme rompeballene skikkelig sammen.

Lenke til kommentar
Må si meg enig med det darkness| sa. Når man blir vant til hverandres selskap bryr man seg ikke så mye lengre, men det er selvsagt ikke noe man burde gjøre konstant, men om det en gang skjer, så er det ikke over med forholdet bare pga. det.

 

I begynnelsen av et forhold burde man kanskje prøve å holde det inne dog...det gjorde jeg iallfall. ;) Bare klemme rompeballene skikkelig sammen.

7170517[/snapback]

 

Da kan det jo hende at man er uheldig, at man slipper en som braker mer en hva man hadde håpet på.

Lenke til kommentar

Jeg fes idet jeg skrev dette innlegget: Skulle akkurat til å si at jeg opplevde ei dame prompa ved et uhell i mitt nærvær. Jeg vet ikke om hun har slapp rumpemuskel eller hva det var, hva gir slapp rumpemuskel forresten? Er det bare å gjøre knipeøvelser?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...