Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Bare" ja.

 

As host, Murphy brings his legendary stand-up comedy skills and Saturday Night Live resume, as well as an encyclopedic knowledge of cinema, says Deadline. And even with Murphy at the helm, it is said that Billy Crystal, who recently expressed interest in hosting the Oscars again, will still be incorporated into the show in a significant way.
Lenke til kommentar

Kun for å være kjip, selvfølgelig.

 

Fin liste, men hvis man tar på seg lesebrillene og titter litt nærmere, ser vi fort at "The Departed", "The Thing", "Scarface", "Some Like It Hot", "The Maltese Flacon" (og under en stor dose japansk tvil "A Fistful of Dollars") er alle offisielle remakes. Butch Cassidy og Ben Hur tar derimot utgangspunkt i den samme legenden som sine mindre kjente brødre. Uansett vinkling, har du fortsatt over 200 mer originale filmer igjen.

 

Hadde James Cameron på forhånd sagt: "Jeg skal fortelle den klassiske Pocahontas-historien på nytt, bare på en annen planet, med blå alver og verdens største gravemaskin" så ville ikke så mange sablet Avatar for akkurat det. Som en elv ville nok kritikken/sytinga bare funnet et annet løp, for meg er ikke de likhetene noe vesentlig (litt merkelig hvor mange gutter/menn over 16 som plutselig kunne sin Pocahontas perfekt), men akkurat der kunne Cameron hatt sitt på det tørre.

Lenke til kommentar

Tror ikke han er interessert uansett. Da vil bare ALLE forvente at han skal være akkurat som han var på den andre utdelinga som ble "skandale", og han er ikke interessert i å gjenta seg selv. Det sa han hvertfall når journalister spurte om han skulle hoste flere award shows.

 

Det blir bare skandale første gangen, de andre gangene blir målt opp mot den første i all ettertid. Blir som om Ali G eller Borat skulle hoste MTV Video Awards hvert år. Helt tannløst.

 

Men selv den tørre vitsingen til David Letterman var jo for mye for oscar academy.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Iflg sladreblader, har Fox kutta ut veganer-dietten sin og begynt å spise vanlig mat, og lagt på seg noen kilo. Nå ser hun mere ut som hun gjorde i Transformers 1 igjen. Litt kjøtt på kroppen skader ingen. Bortsett fra at hun ikke hadde silikonpupper i T1.

 

TF1 mener du , ikke T1 som i Terminator 1.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

INBEFORE HATERS AND GRINCHES

 

Hvem flere til Expandables 2?

 

Sikkert noen som har fått med at Arnold og Willis kommer tilbake i The Expendables 2. Yes, dette er bekreftet.

 

Men hvem fler? Svaret høres corny ut, men nå er det vist disse med ifølge popcorn-ryktene:

 

Jean-Claude Van Damme og Scott Adkins spiller badguys. Med Chuck Norris i en veldig liten rolle, ala Willis og Arnold i film NR 1.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Var det noen som så The Expendables som ikke ble skuffet? Ikke fordi det ikke var en dyp, meningsfull film, men fordi den stilte svakere enn det slike actionfilmer burde. Filmer som The Bourne Identity og Taken var mer spennende og "badass" enn det den filmen var, og selv Rambo (2008) med kun Sly hadde bedre 80-talls-actionscener. Det hele slo meg som svært underveldende, og jeg har litt vanskelig for å forstå hvordan det kan ha vært tilfredsstillende for noen å se den filmen. Jeg setter faktisk Kapring på Åpent Hav over The Expendables, og den hadde bare én superteit skuespiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...