Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte faktisk 'Captain America' bedre enn Thor.

 

Alltid hatt et altfor negativt syn på Chris Evans, men han fungerte i rollen som Steve Rogers a.k.a. Captain America bedre enn forventet. Syntes rollen han gjorde var bedre enn Chris Hemsworth i 'Thor'. Favoritten min i 'Thor' var helt klart Tom Hiddleston som halvbroren til Thor, Loki og ser fram til han som Loki i 'The Avengers'.

 

Har en liten tro på at det hadde vært bedre om Charlie Hunnam hadde fått rollen som Thor istedenfor Chris Hemsworth.

Lenke til kommentar

Chris Evans var flink han, men regien i Captain America var for "kjip". Syntes også den filmen var minst i takt med "univers-tonen" satt i Iron Man. Som sier sitt, mtp. at filmer om en kar som blir sinna grønning og en om en tordengud virket mer troverdig og innen "illusjonen av realisme" enn hva Captain America og dens S/M-utkledde nazister (som ikke var nazister, men "Hydra-galninger") med flammekastere, lasere og annet fjolleri :)

 

Jeg har kost meg mye med Joe Johnston-filmer tidligere, men han viste liten progresjon ift. hva han har gjort før. I tillegg var det mindre sjarm og engasjement enn i filmer som Jumanji og The Rocketeer. Branagh, Leterier og Favreau hevet seg mer og presterte bedre som regissør. Klippingen var rotete og kampsekvensene uten ambisjoner.

 

Filmens første halvtime var derimot knall, der storkoste jeg meg. Etter det ble det bare for mye "meh".

 

Hemsworth var nesten perfekt som Thor, overrasket meg nesten like mye der som han gjorde i sin flotte prestasjon i Star Trek. Gleder meg til å se han i samspill med Downey Jr.

Lenke til kommentar

Er ikke det som har en forum-bruker som har vært med på å lage? *prøve å få hjernen til å fingere*

Som sagt tidligere, så står Anders Øvergaard (hva han heter på forumet husker jeg ikke) for regi i filmen. Må jo nesten være en av de første gangene det har skjedd på forumet?

Lenke til kommentar

Er ikke det som har en forum-bruker som har vært med på å lage? *prøve å få hjernen til å fingere*

Som sagt tidligere, så står Anders Øvergaard (hva han heter på forumet husker jeg ikke) for regi i filmen. Må jo nesten være en av de første gangene det har skjedd på forumet?

Så det du sier er at vi har en Kjendis på forumet?

Lenke til kommentar

Er ikke det som har en forum-bruker som har vært med på å lage? *prøve å få hjernen til å fingere*

Som sagt tidligere, så står Anders Øvergaard (hva han heter på forumet husker jeg ikke) for regi i filmen. Må jo nesten være en av de første gangene det har skjedd på forumet?

Så det du sier er at vi har en Kjendis på forumet?

Jeg så han først!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...