Jonas2k Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 Dere som har store filmsamlinger (kostet sånn 20 000+), har dere forsikret filmsamlingen deres eller vurdert å gjøre det?
Hopperesque Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 En slik samling dekkes vel av innboforsikring.
Need44speed Skrevet 19. desember 2010 Skrevet 19. desember 2010 lurer på hvor mye min er verdt. ca 250 filmer. Kanskje jeg ikke vil vite dette
Heilage Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 En slik samling dekkes vel av innboforsikring. Ikke alle har innboforsikring, viser det seg. Sett at man har 300 filmer (omtrent det jeg har) og man sier at gjennomsnittsprisen er ca 100,- per film (noe som sikkert er et noe lavt estimat i mange tilfeller) er vi jo på 30 000,- for samlingen. Og ifølge folk her inne er det en patetisk samling.
Hyperio Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Så The Killer Inside Me i går. Langt bedre enn alt jeg har lest om den og hva jeg (dermed) forventet. Casey Affleck er glimrende! Anbefales lett.
thomassit0 Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 lurer på hvor mye min er verdt. ca 250 filmer. Kanskje jeg ikke vil vite dette Har rundt samme antall filmer, og med mesteparten av de kjøpt på play for en grei sum kom jeg frem til at jeg hadde svidd av rundt 20k.
Schneiderlin Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Haha noen som skal ha denne. Oh, hi Mark....
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Oh,hi 3D. You wanna see my movie, huuuuuuuuuuuh?
tjalla Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 (endret) The Room i 3D... heftig! http://www.youtube.com/watch?v=74dfnpG3Ouc Endret 21. desember 2010 av tjalla
Olum Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Noen som har sett Restrepo? Fantastisk dokumentar som følger en tropp amerikanske soldater i et av Afghanistanas farligste steder, Korengal Valley.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 En gjeng komikere har lagd sin verson av ''we are the world'' for å fronte donasjoner til feed the hungry. http://www.youtube.com/watch?v=pyRf9OEX-vE&feature=sub En hel haug med kjente og ukjente er med i denne sangen, alt fra Kurt Russel til Thomas Lennon. Skal ikke påstå jeg gjenkjente alle, men tok de meste. ''Laughter is the best medicine, but food is the best food.''
thesinner Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Har vansker med å bestemme meg hvilken Christopher Walken prestasjon jeg liker best: *snip* Anbefaler alle Walken-fans å se King of New York. Veldig undervurdert gangster-film fra 1990 med Christopher Walken i hovedrollen og bl.a. David Caruso, Laurence Fishburne, Wesley Snipes og Steve Buscemi.
SirUstinov Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Tenkte jeg skulle lage en topp50, noen som vet om et gratis program jeg kan endre størrelser på bilder slik at jeg får like store bilder?
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Microsoft Powertools har en Image Resizer som fungererer greit. Har du Photoshop så kan du batch-resize.
Tord93 Skrevet 21. desember 2010 Skrevet 21. desember 2010 Noen som har sett Restrepo? Fantastisk dokumentar som følger en tropp amerikanske soldater i et av Afghanistanas farligste steder, Korengal Valley. Så den på NGC på søndag. Var ikke klar over at den kom rett etter en annen dokumentar om et annet sted i Afghanistan, så ble et par timer ekstra . Men var verdt det
b-real Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Har vansker med å bestemme meg hvilken Christopher Walken prestasjon jeg liker best: http://www.youtube.com/watch?v=tqccyUpnZwA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=kngBtoylIVM En fantastisk skuespiller rett og slett. Men jeg må si jeg holder en liten knapp på True Romance med Denis Hopper 1
Dimitrij Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Teaser til Kevin Smiths nye Red State er nå oppe og kan sees på smodcast.com. Den ser rett og slett ikke ut som en Kevin Smith-film i det hele tatt. Den ser spennende og direkte creepy ut.
LarsP Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Skrevet 23. desember 2010 Herregud, Med Grimm og Gru/Rock and Roll Wolf/Mama er verdens beste julefilm. EOD! http://www.youtube.com/watch?v=RAhR3v-flh8
Nopros Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 (endret) Hidden deep in a dark forest lies the Troll Kingdom of Ervod, where a young troll prince named Trym must undertake the adventure of a lifetime to save his father, King Grom, who has been turned into stone. Many years’ ago King Grom’s evil cousin, Grimmer, betrayed him and took the throne for himself. Grimmer maintains his power through a seemingly superior wisdom, but the secret source of his knowledge is an old 14’’ TV set, which needs a steady stream of energy. To keep his special box of wisdom powered, Grimmer built the mighty Drudgtrudgewheel, which every able‐bodied troll must trudge on night and day! When Trym discovers that Grimmer betrayed his father all those years ago, and his mother is taken to trudge the wheel, the hero in him awakens. An old and mystical forest troll named Halfstone, an old friend of the King and Queen, tells the young troll that his father can be brought back to life during the solar eclipse, BUT he must bring back his father’s lost tail from the human world. Together with his feisty girlfriend Freia and his two‐headed best friend Jutul, Trym ventures to the human world on a quest to find his father’s tail and save the kingdom he calls home…. http://www.timelessfilms.co.uk/films/troll-the-tale-of-a-tail Gleder meg jeg. Tror jeg får lest førsteutkast av manuset til denne i løpet av de neste ukene også. Med David Dulac som regissør tror jeg dette kan bli bra. Endret 24. desember 2010 av Nopros
Jonas2k Skrevet 24. desember 2010 Skrevet 24. desember 2010 Kjapt spørsmål, hvor har jeg sett henne før? Irriterer meg så grenseløst at jeg ikke kommer på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå