Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jeg vise Rambo eller en Pirates Of The Caribbean-film på bursdagen min i morgen? Jeg personlig heller mot POTC, men tror resten av folka er mer gira på Rambo. Hvilken tror dere slår mest ann med pizza og masse digg på bordet? :D

 

Hvilken POTC og Rambo er det snakk om?

Endret av Andrraz
Lenke til kommentar
Skal jeg vise Rambo eller en Pirates Of The Caribbean-film på bursdagen min i morgen? Jeg personlig heller mot POTC, men tror resten av folka er mer gira på Rambo. Hvilken tror dere slår mest ann med pizza og masse digg på bordet? :D

 

Hvilken POTC og Rambo er det snakk om?

 

Hovedsaklig den første av begge. De er best synes jeg!

Lenke til kommentar
Broren min kom inn på rommet mitt her om dagen og spoilet en film for meg. Jeg ble forbannet på han og spoilet Fight Club og The Sixth Sense tilbake. Jeg har glemt hvilken film han spoilet, tviler på om han har glemt mine :blush:

An eye for an eye, and then everybody becomes blind.

 

Den som nemnde den jævla Dear Zachary - fuck you.

 

6/6

Feil tråd forsåvidt.

Lenke til kommentar
Broren min kom inn på rommet mitt her om dagen og spoilet en film for meg. Jeg ble forbannet på han og spoilet Fight Club og The Sixth Sense tilbake. Jeg har glemt hvilken film han spoilet, tviler på om han har glemt mine :blush:

 

En kar på ungdomskolen spoilet sixth sense for meg, så da spiste jeg leveren hans som straff, når han spurte hvorfor jeg gjorde det, sa jeg se The Silence of the Lambs, min egene lille måte å spoile den filmen for han.

Det gikk bra for han, jeg spiste bare halve leveren og den vokste ut igjen, men The Silence of the Lambs er og var spoilet for han

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...