Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde det ikke vært for Ennio hadde det blitt andre boller. Slutten.

Kan ikke si meg uenig. Jeg har ganske enkelt ikke ord for hvor bra musikken var. Jeg må skaffe meg soundtrackene, rett og slett.

Skrevet

Er en del på Spotfy. Nå må du få sett "Once Upon A Time In America" og "Once Upon A Time In The West".

Ikke like "tøffe" som dollar-trilogien, men musikken er på plass og de er magiske på sin egen måte. Setter "..America" høyest.

Skrevet
District 9 kom virkelig som en overraskelse på meg. Aldri hørt om filmen og nå har den plutselig 9.0 i snitt på imdb? Har noen andre hørt om den?

Jepp, og jeg gleder meg. Bare synd at norske distributører er såpass treige med å få den til Norge.

Skrevet
Gleder meg til alle kinoene i landet blir digitalisert, da slipper vi å vente så lenge på filmer.

Du tror det ja?

Grunnen til at ting går treigt er fordi filmdistributører og rettighetsinnehavere er idioter.

Skrevet

Jeg snakket ikke bare om utenlands. I dag er det ikke slik at filmene som vises i de største byene vises samtidig i de mindre byene.

Skrevet
Grunnen til at ting går treigt er fordi filmdistributører og rettighetsinnehavere er idioter.

Rettighetsinnehavere er generelt idioter, uansett medie.

Skrevet
Det er ikke mange ukene siden en kino i nærheten sendte Taken for første gang, wtf.

Det er idiotisk. Hvordan kan de forvente å tjene penger på å sende en film man får kjøpt på DVD til en billigere penge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...