Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

*Informativ bilde*

Vites det om steroider var innblandet i den nødvendige forandringen fra Trevor* til Bruce? Øke så mye muskelmasse på et år er mulig med godt kosthold og gener på sin side. Men tar i betraktning at kampsporttrening måtte også gjennomføres, og finpussing av aksent (mindre strev). Geir M, noen tanker?

 

Må ha vært utrolig intensivt. Dog ser Bale ren ut.

 

Edit; *Trevor, ikke Trent.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Christian Bale var så full av steroider og HGH før innspillingen av Batman at han nesten gikk i Hulkamaniac-modus. Jeg er sikker på at han har fått det fra fastlegen sin, som mange andre Hollywood-skuespillere har gjort før han.

 

Han omtalte seg selv som Fatman i tillegg. Var endel tynnere i TDK.

 

 

Ellers, fin blogg om John Hughes (RIP): http://wellknowwhenwegetthere.blogspot.com...ohn-hughes.html

 

John told me about why he left Hollywood just a few years earlier. He was terrified of the impact it was having on his sons; he was scared it was going to cause them to lose perspective on what was important and what happiness meant. And he told me a sad story about how, a big reason behind his decision to give it all up was that "they" (Hollywood) had "killed" his friend, John Candy, by greedily working him too hard.

 

 

 

Greed is good my ass :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Over 50% av de som bruker hGH er ikke kroppsbyggere (Madonna & co).

 

Alle som har sett steroideepisoden av 30 Days vurderer å få seg en korrupt fastlege. Som meg.

Lenke til kommentar

Kanskje de kjørte en Plan 9, erstattet Heath med en som "ligner litt men er 10 cm høyere og dekker til ansiktet"

 

Eller som i Bruce Lee's Game of Death, bare finne en med lignende kroppsbygning som også er kineser, og sette SVÆRE solbriller på ham i alle scenene til å gjøre plotscener som ikke innebar slåssing.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjorde Heath ferdig det han skulle før han døde eller er filmen endret under innspilling?

 

 

Ikke i det hele tatt, han hadde vist mye igjen. Men på grunn av måten historen utspiller seg, hvis jeg husker delevis riktig så kan han hoppe i tid og rom med å gå igjennom et speil og det er jo her Depp, Law og Farrell kommer inn i bildet. Når han går igjennom speilet så har de gjort det sånn at han kommer ut på andre siden som en av de tre som kom inn som erstattere for han for å få gjort filmen ferdig, inn på den ene siden som Ledger og ut på den andre siden som Depp :)

 

Siden de kan gjøre det på den måten så regner jeg med at de har spilt inn alle scene på den "riktige" siden av speilet.

 

Er ikke sikker på det med speilet, men det var måten som jeg mener å huske det ble forklart på når de hentet inn erstatterene hans og hvordan det var mulig å gjøre det på den måten. Så ikke ta det med helt fast fisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...