Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er de tøffere fordi de spiller i nye filmer?

Ja, Zack Efron er lizm den kuleste. Poenget er at cowboyhatten til Clint eller hårvannet til Connery ikke er såå badass lenger.

 

Forresten latterlig å bedrive stråmannsargumentasjon på den måten.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Ryktet vil ha det til at WB igjen snakker med Gore Verbinski for mulighetene til å regissere ny Supermann-film (som ikke er en oppfølger til SR, ei heller en reboot. Aner ikke hva det er, for Brandon Routh skal visstnok spille Supermann selv om filmen ikke har noe med SR å gjøre ...)

 

Det er også kommet ut at den som var tiltenkt rollen som Supermann når McG var regissør (han ble erstattet med Singer som så laget Superman Returns) var David Boreanaz. Tror han hadde vært god i rollen. Andre skuespillere som var McG sine valg var folk som Christopher Walken (Perry), Anthony Hopkins (Jor-El), Adam Brody, Ralph Fiennes (Lex) og James Garner. What could have been :)

 

Gøyeste Supermann-ryktet noensinne må vel være før Reeve fikk rollen. Muhammed Ali ble foreslått av Salkind sr. Ingen turde å si han imot, men det ordnet seg så fort Salkind sr. fant ut at Muhammed Ali var mørkhudet.

Lenke til kommentar
Hah, hvorfor blanda du inn Clint Eastwood i den gjengen der?

 

Fordi uansett hvor mannemann Clint Eastwood er, er han en spinkel pyse i forhold til Sean Connery. :)

 

Det er det nest dummeste jeg har hørt i dag. Clint Eastwood er selve definisjonen på mann, selv om Connery er tett på.

 

Second that. Hvis det er noen som kanskje kan måle seg opp til Clint, er det hans kollega Lee Van Cleef.

Lenke til kommentar
Hah, hvorfor blanda du inn Clint Eastwood i den gjengen der?

 

Fordi uansett hvor mannemann Clint Eastwood er, er han en spinkel pyse i forhold til Sean Connery. :)

 

Det er det nest dummeste jeg har hørt i dag. Clint Eastwood er selve definisjonen på mann, selv om Connery er tett på.

 

Second that. Hvis det er noen som kanskje kan måle seg opp til Clint, er det hans kollega Lee Van Cleef.

 

Jeg synes ikke Cleef lever opp til min definisjon av "mann", på samme måte som clinter'n gjør. Når det skal sies, elsker de to karakterene jeg har sett av han (dollar-filmene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...