Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig kamp, og herlig spilt av Huseklepp og Solli! Håper virkelig MIM lar Huseklepp få litt kamptrening som spiss, og ikke setter inn Demba når han blir frisk. Da har han lagt egget isåfall...

Siste 10 minuttene var vond å se, satt med hjertet godt oppi drøvelen til dommeren blåste.

Skrevet

Huseklepp har jo fantastisk spisspotensiale! Makan til spiller vi har i den gutten. Håper han ser at Huseklepp er bedre som spiss enn på benken. På samme måte som alle nå vet at Ørn2 er best som midtstopper, vet vi nå at Huseklepp har et internasjonalt snitt på sitt beste som spiss.

Ellers klarer jeg ikke ta meg selv i å like Björnsson, for stor, kantete og uteknisk i spillestilen. Han og Karadas sammen på topp blir jo bare pingpong..

Skrevet

håper brann spillerene hadde på seg kondom, man kan få skumle sykdommer når man rævkjører spanjoler sa voldsomt :-)

Nå håper jeg rosenborg vinner, de leder iallefall 1-0 :-D

Skrevet (endret)
Ekstra deilig dette her etter all motgangen i det siste.

Motgang??

Dere hadde jo griseflaks mot Viking i helgen! :tease:

*edit: gratulerer med seieren! var virkelig gøy både for brann og norsk fotball!

Endret av Montgomery
Skrevet

Ah, fantastisk kamp! De første 60 minuttene var jo helt utrolige. Solli, Huseklepp, Sigurdsson og Austin gjør jo en fantastisk kamp! Kan tenke meg at det var del slitne bein mot slutten. Får håpe vi klarer å stå i mot på bortebane også.

Skrevet
Auda, Bergen. Deportiva La Coruna?

Ryker ut.

Auda, Oppslagsverk. Deportivo La Coruña?

Vi vant.

Faen for en HERLIG kamp, helt utrolig. Munnspillorkesteret ble til og med sunget av hele 5 personer på bussen til Sentrum! En fantastisk kveld, la det bare fortsette.

Skrevet

Er desverre litt pessimistisk med tanke på bortekampen, er redd brann vil legge seg bakpå og få endel baklengs. Men la nå for guds skyld Huseklepp få en fri rolle også i bortekampen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...