Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Ja, man skulle jo tro det var en markering av et eller annet slag på slik en dag.

 

Var vel begrenset oppmøte på lagbildet, ihvertfall ikke så mange som man hadde håpet/ventet. Man måtte vel gjort det like før en kamp om man skulle fått full uttelling, men da hadde det vel bare blitt en tribune med et lag foran.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble visket i mitt øre at Björnsson var Branns kjappeste spiller på 100m og 60m. Jeg får ikke det til å stemme, virker nesten som om karen har mikset islendingene. Noen som kan bekrefte/avkrefte?
Har hørt noe lignende, men aksellerasjonen hans er ikke den beste.. Tviler på at han er raskest på 30-40 meter, og det er jo ofte det viktigste :)
Lenke til kommentar
Sannsynlig Brannlag i morgen:

 

Kenneth Udjus

Cato Guntveit, Olafur Örn Bjarnason, Yaw Ihle Amnakwah, Erlend Hanstveit

Jan Gunnar Solli, Rodolph Austin, Eirik Bakke, Petter Vaagan Moen

Erik Huseklepp, Ármann Smárí Björnsson

-Sigurdson ute med skade?

-Er ikke både Austin og Bakke ganske deffensive midtbanespillere?

-Skjønner ikke hvorfor Mons bruker Björnson fremfor Winters.

Lenke til kommentar
Ble visket i mitt øre at Björnsson var Branns kjappeste spiller på 100m og 60m. Jeg får ikke det til å stemme, virker nesten som om karen har mikset islendingene. Noen som kan bekrefte/avkrefte?
Har hørt noe lignende, men aksellerasjonen hans er ikke den beste.. Tviler på at han er raskest på 30-40 meter, og det er jo ofte det viktigste :)

 

Dette kan da UMULIG stemme? Huseklepp og Siggurdsson har da kommet seg i mål på 60 når Björnsson passerer 10.

Lenke til kommentar
Sannsynlig Brannlag i morgen:

 

Kenneth Udjus

Cato Guntveit, Olafur Örn Bjarnason, Yaw Ihle Amnakwah, Erlend Hanstveit

Jan Gunnar Solli, Rodolph Austin, Eirik Bakke, Petter Vaagan Moen

Erik Huseklepp, Ármann Smárí Björnsson

-Sigurdson ute med skade?

-Er ikke både Austin og Bakke ganske deffensive midtbanespillere?

-Skjønner ikke hvorfor Mons bruker Björnson fremfor Winters.

 

- Siggurdsson er ute med karantene.

- Skulle likt å høre din vurdering av hvilke av Branns sentrale midtbanespillere som er bedre offensiv enn Austin?

- Winters er for gammel, og har vært elendig gjennom hele året. Selv ville jeg helst sett Ludvigsen, Azar eller Demba. Regner med at de to siste ikke er aktuelle fra start pga skade.

Lenke til kommentar
Ble visket i mitt øre at Björnsson var Branns kjappeste spiller på 100m og 60m. Jeg får ikke det til å stemme, virker nesten som om karen har mikset islendingene. Noen som kan bekrefte/avkrefte?
Har hørt noe lignende, men aksellerasjonen hans er ikke den beste.. Tviler på at han er raskest på 30-40 meter, og det er jo ofte det viktigste :)

Dette kan da UMULIG stemme? Huseklepp og Siggurdsson har da kommet seg i mål på 60 når Björnsson passerer 10.

Det høres umulig ut ja, men ifølge denne artikkelen er han raskeste Brann-spiller på 40 meteren :D Endret av iDude
Lenke til kommentar

Da er det bekreftet. Minner meg litt om skiløperen Aalsgaard. Så ut som det gikk uhordelig tregt, mens det i realiteten gikk sykt fort (fordi hans teknikk gikk ut på å sparke fra med begge ben, mens man tradisjonelt sparket fra med en). :)

 

Har vel såpass lange klyv at det går fort unna. Carew er jo også hurtig, selv om bena ikke akselererer like hurtig som Mini Jacobsen sine ben :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...