Gå til innhold

På farten med SteffyBoy

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Be med meg neste gang a for helvete, så skal jeg vise dere hvordan grøftefyll egentlig skal utføres!

7128780[/snapback]

Ta med meg i beregningene også, så får vi "Et jävla liv och röy!" :)
Skrevet

Jypling som ikke kan å drikke. Mangler noen fragmenter fra gårsdagen jeg og, men det får da være grenser.

"Lars, du e tynn i toppen. Og Kjetil, du er bare skalla". :D

Skrevet
Jypling som ikke kan å drikke. Mangler noen fragmenter fra gårsdagen jeg og, men det får da være grenser.

7129526[/snapback]

Mh, er da ikke ofte man mangler så stort mye fra dagen før, og det er hvertfall sjelden man løper rundt med oppkast og det som værre er på seg. Noen burde ha blitt pumpet eller lære seg å drikke.

Skrevet (endret)

Steffy: hvis jeg tar toget opp til trondheim, kan vi drekke nestehelg? :grin:

Herre! Jeg ler så høyt at jeg nesten blir redd.

Endret av mushi
Skrevet

Steffy: Utrolig bra fortelling (man skal kanskje ikke le, men unnskyld meg, jeg klarer ikke la være)

risikerer man å oppleve noe sånt om man havner på fylla med deg på evt. trondhjemstreff også? :D

del 3, asap! :D

Skrevet

hehe, bra lesning...

er glad jeg har venner som sørger for at jeg kommer meg i hus når jeg drikker, eller hadde det blitt noen netter ute i kulda :p

Skrevet

Det er ingenting å si om politibilen, egentlig. Jeg husker ingenting av turen, jeg husker ikke hvor jeg ble funnet eller hvorfor jeg ikke endte opp i fyllearresten og jeg vil helst ikke vite hvorfor jeg våknet uten bukse.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...