Gå til innhold

Dette innlegget har blitt redigert av ...


Anbefalte innlegg

Simple Machines Forum har forresten en løsning her, tror det er 30 sekunders frist for å endre på innlegg. Endrer du innen fristen, dukker ikke beskjeden opp - bare når du redigerer etter at fristen har gått ut. Er dette mulig å få til i IPB?

7093126[/snapback]

 

Vi har den muligheten, ja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sist vi gjorde det ble det mye oppstyr for alle de som driver med større tråder der førsteinnlegget oppdateres titt å ofte.

I slike innlegg som du omtaler er det jo bare rett og rimelig at teksten dukker opp. Her snakker vi i de fleste tilfeller også om store tekstmengder, og teksten blir ikke på langt nær så markant.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Bare så det er sagt. Ser ikke problemet med den linjen.

 

Tidligere var det vel mulig å endre innlegget uten at noen visste om det hvis man gjorde det før det var kommet svar etter innlegget. Det er også en mulighet.

 

Forøvrig, er 5 minutter alt for lenge. Som det er blitt nevnt, på enkelte forum skjer ting veldig raskt.

 

Uansett, å implementere en funksjon som sjekker hvor mye som er redigert, for så å avgjøre om linjen skal legges til, synes jeg er bortkastede resursser. Tiden kan brukes bedre. (Til å få skikkelig tab i code taggen :)).

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Vi har den muligheten, ja :)

Vil det være aktuelt å vurdere å skru på funksjonen?

7093817[/snapback]

Sist vi gjorde det ble det mye oppstyr for alle de som driver med større tråder der førsteinnlegget oppdateres titt å ofte.

7095512[/snapback]

Det der var da snakk om noe helt annet. Nå tror jeg du har misforstått litt. Det der var jo en "sperregrense" dere innførte da, på at man ikke kunne redigere et innlegg om 10 minutter var gått siden forrige redigering (noe som jo var helt urimelig, men som er bedre omtalt i visse andre tråder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=365256&hl= og https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...830&hl=+kritikk

 

Jeg har forøvrig selv irritert meg over denne linjen og for en god stund siden laget jeg selv en tråd rundt dette emnet, hvor en del forslag ble diskutert. Les i den Mr.Berg og se om du finner noe interessant.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=391341&hl=

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Jeg har skjønt hva du mente TSP - Vi har en funksjon som lar oss velge dette, vi som er admins/mods kan velge om vi ønsker å vise denne linjen via en enkelt hake nederst i vinduet i innleggs-editoren, denne burde det jo enkelt være muligheter for å gjøre synlig for brukere også, evnt så kan vi slå på denne funksjonen som gjør at linjen ikke vises om noen har redigert innelgget innen en viss tid :)

Lenke til kommentar

For all del; ikke gi muligheter for redigeringshaker til brukerne det blir det bare styr av.

 

Forøvrig sa jeg ikke at det nødvendigvis var du som misforsto, men Ueland ;)

 

Stemmer delvis for den løsningen om at hvis det redigeres innen en viss tid skal det ikke vises noen slik tekst. Men kun så lenge den grensen ikke er på mer enn ett minutt. Men jeg er egentlig litt interessert i å prøve å finne et par alternative måter.

Lenke til kommentar
Stemmer delvis for den løsningen om at hvis det redigeres innen en viss tid skal det ikke vises noen slik tekst. Men kun så lenge den grensen ikke er på mer enn ett minutt. Men jeg er egentlig litt interessert i å prøve å finne et par alternative måter.

Hvilke alternative måter er du ønsker?

Lenke til kommentar
Denne linja, som dukker opp etter at jeg og andre redigerer innlegg her på forumet, begynner egentlig å bli litt irriterende.

 

Det er ikke noe poeng å fortelle meg meningen med å vise denne, da jeg skjønner dens funksjon helt fint.

Jeg blir derimot irritert når jeg skriver én bokstav feil og retter dette, for deretter å få denne setningen under innlegget.

Jeg er veldig enig med deg, Berg.

Når man har skrevet ett "pent", oversiktlig innlegg, for eksempel i en førstepost, og må redigere én liten typo, én bokstav,

så er det utrolig frusterende å få en stygg liten linje nederst i innlegget sitt.

Simple Machines Forum har forresten en løsning her, tror det er 30 sekunders frist for å endre på innlegg.

Endrer du innen fristen, dukker ikke beskjeden opp - bare når du redigerer etter at fristen har gått ut.

Er dette mulig å få til i IPB?

Den fuksjonen hadde jo vært helt perfekt.

Og med 30 sekunder får man ikke for god tid, heller ikke for dårlig tid.

 

Støttes fullt ut av meg. :)

Lenke til kommentar
ja, det har du jommen rett i strategispilleren! Virker som jeg kopierer dine poster i dag, med tankte på en av mine (våres?) poster i webdesign med avstemning.. hehe  :wee:

7135222[/snapback]

hehe, jaja, begynner å bli veldig normalt det der skjønner du, jeg er så poppis... :tease:

 

Neida, men det er jo en forskjell da, jeg får ideene og legger ved eksempel/forslag, men du snakker bedre for deg og er flinkere i PS eller paint :wee:

 

Men; jeg stemmer for mitt og qualbeens forslag, se på hans bilde for hvordan det da skal være, mangler ett par ting på mitt bilde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...