Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veit ikke hva jeg skal gjøre


Gjest Gjest_Erik_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør rett ut ja. Det kan komme til å svi godt om du får negativt svar, men det sparer deg for mange kvaler.

-Du slipper å lure lenger

-Du _kan_ være heldig, og hun faktisk er interessert

-Du slipper å være usikker. Er hun ikke interessert, så fant du ut av det og kan pleie hjertet ditt nå, ikke om 3mnd..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Å sitte og overanalysere og beregne er ingen lur ting. Det beste er å kjøre på, og heller tåle å få et nei. Nå kaster jeg store elefanter i glasshus for er dritdårlig på å ta initiativ selv, men jeg har erfart at kontakt på msn faktisk kan føre til bra ting også :love: men da går det ikk an å bare sitte og kynisk beregne ting slik du gjør, vurdere om man har stilt for mange spørsmål etc.

Lenke til kommentar

hintene virker absolutt ikke tydlige nok for min del, spør henne, eller sørg for at du får bedre hint, slik at du er sikker.

 

da slipper du å lure, og i beste fall liker hun deg og du kan fortsette uten at hun driver og "leker" med deg

 

det værste som skjer er at du får et nei, og da har du allikevel ikke tapt noe mer enn om du bare gi deg, tvert imot, du har lært litt mer

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Erik_*

Hei jeg ser at jeg har fått inn mange råd setter stor pris på det.

Men vis man skal tenke enkelt er det nok hennes måte og avise meg på.

Jeg har jo ingenting og tape med og fullføre.

Hva burde jeg si at jeg liker henne og spøre om hun kunne tenke seg og være med meg på kino.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Det letteste er i de fleste tilfeller å snakke med henne ansikt til ansikt

7087179[/snapback]

Det er så sant. Fordi om det ganske er litt "ekkelt" den første timen, så bli det ofte bedre etter hvert. Man får et annet inntrykk av personen ansikt til ansikt. Å ta det over msn bli litt feigt.

7087239[/snapback]

Så sant, så sant. Jeg møtte ei jente i forige uke. Det var MYE koseligere å bli kjent med henne, enn med jenter jeg har møtt på msn. Øyekontakt er noe jeg har sansen for :) Også er det mye bedre å snakke med noen ansikt til ansikt.

 

Bare få det overstått. Ring henne (ikke sms), og spør om hun blir med å finne på noe, så får du snakka med henne når du ser henne :) Mye koseligere, og større sjangse for at hun begynner å like deg og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...