Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veit ikke hva jeg skal gjøre


Gjest Gjest_Erik_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Erik_*

Hei dette er mitt første innlegg så jeg er litt spent.

Problemet mitt er at jeg liker en jente godt. Så jeg sendte noen meldinger til ho og fikk etterhvert msn andressa hennes og la henne til.Hun tok kontakt først på msn noe jeg syns var posetivt. Syns den første samtalen på msn gikk bra for det var bare ikke jeg som stillte spørsmålene hun var med hun og.

Så gikk det noen dager så tok jeg kontakt med på henne . Syns den samtalen ikke gikk så bra da måte jeg styre samtalen mer og hun stillte meg bare noen få spørsmål. Men jeg hinta til at jeg skulle på en konsert og da sa hun at hun skulle dit med vennina si.Så da trodde jeg at jeg traff henne sikkert der. Det var en stund til den konserten skulle vere så jeg tenkte at jeg skulle holde kontakt med henne fram til den konserten. Men ettersom jeg syns den forige samtalen gikk dårlig vente jeg fem dager før tok kontakt med henne ingjen for ville jo ikke virke deseperat. Den samtalen syns jeg gikk greit selv om jeg måte styre samtalen.

Så prate ikke med henne før konsterten skulle være for tenkte at møte henne.

Så jeg reiste dit alene for vennene mine skulle på noe annet.

Men jeg fant henne ikke sendte meld til ho og men ikke noe svar.

Nå tror jeg stillte kanskje for kjedelige spørsmål stillte bare spørsmål om henne og sa ingenting om jeg selv nesten. Men nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre om jeg skal gi opp eller forstette. Det hadde vært fint om derre kunne gitt meg noen råd Hilsen Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Erik_*

Jeg Bomma litt kanskje der det blir vel feil og si at jeg hinta. For jeg sa at jeg skulle på den konsterten og da sa ho at hun skulle dit med vennina si.

Kult sa jeg da kanskje vi treffes der det gjør vi sikkert sa hun. Syns det virka som hun sa det på grunn av høflighet.

Har gått ca ei uke sida jeg snakka med henne på msn nå. tenkte jeg skulle snakka med henne i går på msn men hun var satt som opptatt hun bruker og gjøre det logge seg på og etter hvert vere opptatt. Så det ble ikke til at jeg snakka med ho. Men nå for jeg ikke tid til og snakke med på før til fredagen skal snart på jobb.

Men jeg kan jo sende meldinge til ho på mobilen men må vere noe intersant sånt at hun gidder og svare. Men veit ikke hva jeg skal skrive eller gjøre for jeg har ikke lyst til og virke desperat eller en massekopp.Så det hadde vært fint om dere kunne gi meg flere råd hilsen Erik

Lenke til kommentar

Må få påpeke at det virkelige liv ikke harmonerer så godt over ens med det som skjer gjennom msn.

 

Jeg tror kanskje det er bedre å treffe personen, da det ofte faller inn naturlig å ha noe å snakke om. Noe som jeg synes er utrolig spennende. Jeg regner med du har treft jenta før, så det skal vel ikke være no problem å invitere henne ut på kino.

 

Snart skal jeg reiste med tog i 7 og en halv time for å treffe en jente jeg aldri har treft. Jeg synes det er spennende fordi jeg ikke veit hvordan inntrykk jeg har gjort, gjør eller kommer til å gi henne. Jeg veit ikke hva snakken vil handle om, jeg veit ikke hva vi skal gjøre. Men ta sjansen sier jeg bare, fordi det kan nemlig være værdt det. Fungerer det ikke i virkelig livet, er det vel ingen vits til å bruke hue for å formulere gode spørsmål på msn ?

 

Jeg kan jo ikke si at jeg liker jenta på samme måte som du gjør, da jeg føler at jeg ikke kjenner henne på den måten jeg kanskje ønsker jeg gjorde. Dette blir vel mer på venne-stadiet, men er jo uansett meget spennende.

 

24.11 blir dagen :):love:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Hvis hun ikke snakker til deg i det hele tatt, eller tar kontakt, så kan det dessverre være et tegn på at hun ikke er så veldig interessert. Er man interessert, vil man som oftest søke kontakt på en eller annen måte.

Det letteste er i de fleste tilfeller å snakke med henne ansikt til ansikt. Jeg syns det kanskje virker som om du tenker litt for mye på det, du skal ikke trenge å planlegge når du skal sende melding, vente så og så mange dager før du snakker til henne på msn fordi den forrige samtalen kanskje var dårlig og sånne ting. Kjærlighet kan ikke fremprovoseres, dessverre, og er som oftest vanskelig. Hvis du klarer å være litt hard med deg selv, så inviterer du henne ut på kino eller noe. Da vil du antakelig få et svar på hvordan landet ligger. Selv om det kan bli litt vondt noen dager/uker om hun sier nei.

 

 

:blush:

Lenke til kommentar
Det letteste er i de fleste tilfeller å snakke med henne ansikt til ansikt

7087179[/snapback]

Det er så sant. Fordi om det ganske er litt "ekkelt" den første timen, så bli det ofte bedre etter hvert. Man får et annet inntrykk av personen ansikt til ansikt. Å ta det over msn bli litt feigt.

 

Så du har det med å be hu med på kino. Funker det ikke, så funker det ikke, sånn er livet. Vil hun ikke, så må du klare å ta hintet.

 

Det er bedre å ha prøvd, enn å ikke prøve i det hele tatt. Selv om du må reise langt :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Erik_*

Du har et poeng der. Har trefft henne før hun hadde gym med henne i fjor.

Så hun visste hvem jeg var når jeg sendte meld til ho.Hadde jo etterhvert tenkt og be henne ut på kino vis jeg syns samtalene gikk bra. Men etter som jeg trodde hun skulle på den konsterten droppa jeg det.Tenkte at jeg kunne møte der.

Men ettersom hun ikke var der kan hende var på feri eller noe for hun hadde høst feri den uka hun var ikke noe særlig på msn den uka der eller. Men nå syns jeg det føles feil og be henne ut veit ikke om jeg har gjort inntrykk.Veit jeg gjorde den første gangen jeg prata med henne men jeg syns i ettertid at jeg ikke har gjort noe inntrykk hun sa snakkes første gang jeg prata med henne på msn men ikke dei andre gangene. Så jeg veit ikke jeg.

Lenke til kommentar

Hør på meg. Slutt å analyser alt slik du gjør nå. Det fører ikke noe godt med seg. Det eneste som skjer er at du blir forvirra, planleggende og kjedlig. For eksempel så analyserer du det at hun sa "snakkes" første gangen dere pratet på MSN, men ikke de andre gangene. Det KAN hende det er fordi hun ikke er interessert, det KAN være fordi hun ikke vil virke desperat, det KAN være tilfeldigheter. Så slutt med analyseringen, planleggingen og tolkingen med en eneste gang.

 

Ta heller mot til deg og be henne ut. Da får du et endelig svar.

Lenke til kommentar

Ikke tenk over hva du sier eller skriver til ho. Bare vær deg selv. Bruker du et halvt minutt til å tenke over hva du skal skrive funker det like bra som å lese en sangtekst.

 

Ta en sjangs og be henne med ut på noe. Helst face2face eller ring. et njaaa betyr at hun ikke er interessert og bare blir med for ikke å såre deg. Hvis det blir det er det bare å gå videre

 

 

P.S. Ikke hør på kjell, han er sikkert bare litt for mye alkohol i blodet som vanlig :wee:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_Erik_*

Hei igjen det ble ikke til at jeg tok meg til mot og be henne ut.

Istedefor kutte jeg kontakt med henne prata ikke med henne på 2 uker.

Da jeg først tok kontakt med henne syns jeg fikk bedre kontakt med henne.

Men ettersom jeg har flytta og bor bare hjeme i helgane blir til at jeg bare snakker med henne i helga.Men jeg spørte henne istedefor om vi kunne treffes på et discotekt som heter on base

noen hun svarte ja til. Jeg møte henne på on base snakka litt med henne tørte og snakke med og til henne så det blir ikke noe problem og møte igjen.

Men det som skjedde på on base var at jeg sto ved sida henne og dansa med henne men hver gang jeg skulle nærme meg henne bytta hun bare plass på danse gulvet. Men andre som prøvde seg fikk danse med henne litt uten at hun bytta plass på danse gulvet. Men hver gang jeg nærma meg ho bytta hun bare plass på danse gulvet. Det var ikke noe morsomt og stå der danse ved sida av henne når hun dansa med andre og hver gang jeg prøvde og danse med bytta hun bare plass.

Så jeg veit ikke jeg egentlig er det vel klare hint at hun ikke er instersert.

Nå veit at hun var ganske full i tillegg og at hun bare reiste ut for og danse og ha det gøy virka ikke som hun ikke var intersert i andre gutter eller bare ut for og ha det gøy. Men veit ikke jeg det føles som om dette på en måte er kroken på døra.

Det hadde vært fint om derre kunne skrivet noen svar for engentlig har jeg ikke helt lyst til og gi opp enda hilsen Erik

Lenke til kommentar

Jeg må si at det er en noe negativ energi du opplever der, jeg ville tatt mot til meg å hintet frempå at du følte deg utestengt, og heller høre hva henne hadde å si..

 

Det virker desverre på meg som det står over her at "hun bytter plass hver gang du nærmet deg henne" Så er det nok en måte å vise at hun ikke ønsker nærmere kontakt på en måte, evnt. så er det fordi hun er usikker på deg.. Men hovedsaklig tror jeg nok det er hennes måte for å avvise deg på desverre.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Erik_*

Eller nå kom jeg til og tenke på en ting. Det kan hende at ikke er hennes måte og avise meg på men for og holde det skjult. For som jeg veit har ho holdt det skjult for vennine sine så vidt jeg veit. Kanskje dette er bare en dum terio.

Men i hvertfall velger jeg og skrive den. For når røyken kom inn på det discotekt

så jo ikke folk noe da kom hun bort til deg og dansa litt før også gjekk hun vidre når alt begynte og bli synlig igjen.Veit at dette er en dum terio men det hadde vært fint om noen kunne ha svart. Hilsen Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...