Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeke

 

Er det deg selv? Pluss for det i så fall. Ellers er det ingen ting positivt å si om den.

 

1/10

Ja, det er meg ja. Det er et portrett av meg mens jeg skal til å drepe en eldre mann med en kjøkkenkniv.

 

Det er Dexter Morgan, fra min favorittserie, Dexter, i en av de mest spennende scenene i serien. Verdt å se. :)

 

Som vanlig er du ute etter å provosere og skape kontrovers... bare for å provosere og skape kontrovers?

Hva mener du?

Jeg mener nøyaktig det jeg skrev. Det er mitt personlige inntrykk av deg. Det er et inntrykk jeg har utifra dine meninger og formuleringer i dine poster, så vel som signaturen din. Jeg har også spurt tidligere om du er seriøs, og for eksempel hvorfor du er for alt det i signaturen, uten å få svar. Ellers, hvorfor valgte du akkurat å ha bilde av han i avataren?

 

Edit: Innlegg 8888! ;)

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anulaibar

 

Enkelt bilde, lett gjenkjennelig. Du har såvidt jeg forstår transparent bakgrunn, og da er verken full størrelse eller ramme nødvendig. Vanligvis ville jeg foreslått ramme, men med et såpass lite motiv hadde en ramme bare lagt mye tomrom og fått selve avataren til å se enda mindre ut.

 

I tillegg likte jeg motivet.

 

8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...