Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red Frostraven

 

Ny avatar å vurdere, gøy! :D

 

Neida, du slipper unna hvis du laster opp 100x100 ;)

Dessverre hjelper det lite å legge opp et bilde av avataren i større format, for det er avataren som skal vurderes.

 

Ikke har den ramme, og ikke er den full størrelse. Den er dårlig kvalitet, og om de hvite strekene nede med halen skal være der vites ikke, men de passet ikke inn der.

 

However, gedigent pluss hvis du har tegnet den selv. Det var en kul drage, men den gjør seg nok ikke som avatar.

 

3/10

 

 

EDIT: Har jeg vurdert feil person nå? :blink:

Endret av AmonAmarth
Lenke til kommentar

Visste jeg hoppet over noen!

 

Anulaibar

 

Jeg liker avataren din bedre og bedre for hver gang. Så lenge du har transparent bakgrunn, synes jeg du gjør klokt i å ikke ha ramme. Det hadde begrenset avataren, og det hvil vi ikke ha noe av :)

Klarer fortsatt ikke helt å se hvem eller hva det skal forestille, men det er kanskje det som hjelper til med å gjør den så interessant. Jeg tenker i alle fall Medusa med en gang jeg ser den, og det liker jeg.

 

Likevel mangler også denne avataren "det lille ekstra".

 

9/10

Lenke til kommentar

AmonAmarth: Kjempestilig :D Minner noe gyselig om rabbids...

Skikkelig stilren tegning, vittig og professjonell.

8/10

 

Anulaibar: Ser umiddelbart ut som medusa, etter at Pegasus var på besøk...

 

Du fikk meg til å sjekke at bildet faktisk var 100 pixler to ganger, og... vel... veldig bra å gjøre en så detaljert tegning så liten -- alternativt å gjøre en så liten tegning detaljert :p

MEN snittet ser ut til å gå rett under haken, nesten som en fortsettelse av den... og den er litt voldelig, noe ikke gjør noe, men bidrar til at jeg bestemmer meg for...

 

8/10

 

Gimli:

Yasser Arafat.

Sakset og skalert rett fra wikipedia. Uten ramme.

n/10 hvor n er antall poster du har delt på tre tusen :p

======================

 

Og nå har jeg opdatert avataren min:

 

Det er en drage-demon, ved navn Dargûuin.

Som demoner flest er den en sammensetning av dyr og fantasivesen:

Slangekropp, wyvern klør, djevel-vinger og drage-hode.

 

Denne demonen er konstant omgitt av en tynn kald, sort røyk som raskt forsvinner i lys.

Dragehodet kan også spy ut en sort og blålig flammende røyk som fryser og forvitrer alt liv.

 

Inni dens mørke slott er det første tegn på demonens tilstedeværelse også nettop sort røyk som siver langs de mørke hjørnene i korridorene, utenfor fakkelens skarpeste lys, og en unaturlig kulde i steingulvet og veggene desto nærmere man kommer.

 

Demonen bærer et våpen, en stridsljå med et brent forvitret sort stykke metall til blad, med et skaft av et sort vridd stykke tre. (Ikke tegnet på enda -- avataren min er en nedskalert og kontrast-fremhevet versjon av den fulle tegningen <3 )

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...