Gå til innhold

Det rareste du har funnet rundt/inni pc'en din?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Haha, på det første lan'et jeg var på var det en kar med hard disk problemer. Så vi skrudde den opp og fant hard disken innpakket i et vhs-papp cover. I tilleg lå det en emballasje til en Ulvang sokk der. Det var visst faren som skulle beskytte disken når maskinen ble fraktet.  :dontgetit:

7073573[/snapback]

 

haha :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier normalt sett bare å finne daue insekter osv som har blitt sugd inn i de 2 120mm viftene som er i fronten på maskinen. ;P

Så litt debuging må til. ;)

 

Men sånn utenom det vanlige så har jeg funnet katten i PCen et par ganger, den gang vi hadde katt da. :p

Det er en eldgammal maskin det er snakk om, sjermkortet var stort nok til å sove på og varmt og godt. :p

Lenke til kommentar
fant en tom øl-flaske der i dag tidlig faktisk. har ene kabinettdøren av da, men har ingen anelse om hvordan den havnet der.

7074144[/snapback]

Jeg har funnet en tuborg inni pcen! Var sikkert etter jeg hadde hatt fest. Noen har synes det var morsomt å la den inni pcen min. Jeg lo godt i vertfall.

Lenke til kommentar

Jeg har vært inni serveren å leitet for å se om jeg kunne finne noe mystisk, og ja jeg fant noe jeg har letet etter lenge.

 

Jeg var på jobb en dag, skulle legge nettverk samtidig som jeg skulle installarere win xp på en pc, da tilfeldigvis serveren slo seg av.... Etter det fant jeg verken krympetanga eller cdn til OS.

 

Nå 3 måneder etter det fant jeg alt liggene nederst i serveren-- svimset/stresset arbeidsdag :p:dribble:

Lenke til kommentar
Jeg har vært inni serveren å leitet for å se om jeg kunne finne noe mystisk, og ja jeg fant noe jeg har letet etter lenge.

 

Jeg var på jobb en dag, skulle legge nettverk samtidig som jeg skulle installarere win xp på en pc, da tilfeldigvis serveren slo seg av.... Etter det fant jeg verken krympetanga eller cdn til OS.

 

Nå 3 måneder etter det fant jeg alt liggene nederst i serveren-- svimset/stresset arbeidsdag :p  :dribble:

7074591[/snapback]

 

hvordan klarer å du glemme sånt inni servern?

Lenke til kommentar
Jeg har vært inni serveren å leitet for å se om jeg kunne finne noe mystisk, og ja jeg fant noe jeg har letet etter lenge.

 

Jeg var på jobb en dag, skulle legge nettverk samtidig som jeg skulle installarere win xp på en pc, da tilfeldigvis serveren slo seg av.... Etter det fant jeg verken krympetanga eller cdn til OS.

 

Nå 3 måneder etter det fant jeg alt liggene nederst i serveren-- svimset/stresset arbeidsdag :p  :dribble:

7074591[/snapback]

 

hvordan klarer å du glemme sånt inni servern?

7074640[/snapback]

 

 

år du har en serverpark med 168 maskiner og er alene på vakt, og i tilleg skal gjøre 100 tin kan du glemme litt av vhert :p

Lenke til kommentar
Jeg har vært inni serveren å leitet for å se om jeg kunne finne noe mystisk, og ja jeg fant noe jeg har letet etter lenge.

 

Jeg var på jobb en dag, skulle legge nettverk samtidig som jeg skulle installarere win xp på en pc, da tilfeldigvis serveren slo seg av.... Etter det fant jeg verken krympetanga eller cdn til OS.

 

Nå 3 måneder etter det fant jeg alt liggene nederst i serveren-- svimset/stresset arbeidsdag :p  :dribble:

7074591[/snapback]

 

hvordan klarer å du glemme sånt inni servern?

7074640[/snapback]

 

 

år du har en serverpark med 168 maskiner og er alene på vakt, og i tilleg skal gjøre 100 tin kan du glemme litt av vhert :p

7076385[/snapback]

 

Allikevell, de fleste tar faktisk å ser over serverne før de lukker de:P

Lenke til kommentar
fant katten

hadde kommet seg inn vifte hullet i døra , satt fast i noen ledninger.

Er den værste hylingen jeg noen gang har hørt.

7078822[/snapback]

Leste en gang i en annen tråd. Katta til noen hadde greid å få halen sin inn i CPU-vifta.

 

Nei, ikke spør meg hvordan det skjedde! Sidedøra var tatt av. Nok forklaring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...