Gå til innhold

Det rareste du har funnet rundt/inni pc'en din?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Jepp, hva er det rareste du har funnet rindt eller inni din pc?

Jeg fant en diskett inni min gamle cd-rom :hmm:

 

Forsto aldri helt det der..

 

Men en jeg kjenner har noe lurt inne i kabinetet: Han går mye på lan, hvis han sover ute, så har han med seg pc'en. Så han har en tannkost og tannkrem, samt deo stiftet fast i en liten lær-pose inne i kabineteet, slik at han aldri glemmer det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I mitt kabinett er det mellom 5-6 døde Insekter som har prøvd og komme seg ut gjennom vifta. Vel, det som skjer er at det kommer en liten lyd fra vifta. (Prøv og putt en papir bit i vifta for og få samme type lyd) Så ser jeg etter så ligger det en møll eller en fise bille som ligger frest opp i kabinettet. Tro meg Fisebillen var værst. -.-

Lenke til kommentar
I mitt kabinett er det mellom 5-6 døde Insekter som har prøvd og komme seg ut gjennom vifta. Vel, det som skjer er at det kommer en liten lyd fra vifta. (Prøv og putt en papir bit i vifta for og få samme type lyd) Så ser jeg etter så ligger det en møll eller en fise bille som ligger frest opp i kabinettet. Tro meg Fisebillen var værst.  -.-

7072698[/snapback]

 

Haha, lo av den. Fisebille var verst. *tissogbærshumor*

 

--

 

Fant en gang en cd-rom på bunnen av kabinettet. :hmm:

Lenke til kommentar
I mitt kabinett er det mellom 5-6 døde Insekter som har prøvd og komme seg ut gjennom vifta. Vel, det som skjer er at det kommer en liten lyd fra vifta. (Prøv og putt en papir bit i vifta for og få samme type lyd) Så ser jeg etter så ligger det en møll eller en fise bille som ligger frest opp i kabinettet. Tro meg Fisebillen var værst.  -.-

7072698[/snapback]

 

Haha, lo av den. Fisebille var verst. *tissogbærshumor*

 

--

 

Fant en gang en cd-rom på bunnen av kabinettet. :hmm:

7072704[/snapback]

 

Ja men var ikke no tissogbæsj humor. Det var seriøst en jævli lukt : p

Lenke til kommentar

Bortsett fra en ondsinnet og mutert koloni med hybelkaniner som spiser støvsugere og mikrofiberkluter og sånt til frokost, så er vel det rareste jeg har funnet en post-it-lapp med oversikt over brukernavnene og passordene venna mine brukte på div. sider :p

 

Samt en løs ledning som bare lå der.

Så ut som en høyttalerkabel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...