Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han skulle vel sitte bak et tårn litt oppe i åssiden såvidt jeg husker. Ikke langt unna byen hvertfall.  :)

7135124[/snapback]

 

 

Ehm, han som jeg sikkert drepte før jeg kom til byen? Han som het Trano? Fordi jeg har 72 i rep i montera, trenger 75 for å komme inn i slottet, har bare den questen igjen, og vil liksom ikke tyste på han rebel spionen, selv om det er eneste jeg kan gjøre videre rundt montera.. Må jeg det?

Lenke til kommentar
Er da alltids noen andre småting du kan gjøre. Hva med gården og møllen rundt? Er da massevis av ting å gjøre der.

7135264[/snapback]

 

 

Been there done that =/ Har snakka med alle, vært i arena, fiksa det med slavene, drept kuene, gjort alle småquestene rundt og i byen. Det eneste jeg kan gjøre nå er å trade med spionen og et par til, lære thievery hos Ugo, tyste på spionen hos marik, og jatte med han gatekeeper =/

Har bare 72 i repp, og spm er MÅ jeg tyste på han spionen for å få opp rep? Og hvordan får jeg med meg Roland og de i Okara til å ta Montera? Jeg spurte han om det, fikk beskjed at jeg måtte skaffe folk. Når det var gjort var ikke montera lengre mulig å spørre om =(

Lenke til kommentar
Og du er helt sikker på at du har fortalt Marik om alle leiesoldatene?

7135372[/snapback]

 

Alle jeg kan kommentere ja..

Det er:

Dan

Dennis

Elber

Ugo

Sanford(bare at han var misfornøyd)

Ashton

Fedor

Goose

Bradley

 

Disse har jeg ikke kommentert:

Sanford(at han er spion)

Ford(er visst ikke noe å kommentere)

Trano(Han er død)

:(

 

Edit: Prøvde å tyste, men det gikk ikke da jeg må ha bevis. Beviset har jeg allerede levert til Roland i Okara, så fikk bare litt exp, ferdig med det.. =/

Endret av Rabagastn
Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp til å finne den siste steinen til de 6 gravene i Nordmar. Har funnet alle de andre, men jeg har lett i lang tid etter steinen som tilhører graven som er vest for Xardas sitt tårn. Noen som kan peke meg i rett retning her?

7133941[/snapback]

 

 

Jeg leter etter akkuratt den samme men klarer ikke å finne den :(. Er det noen som vet hvor den er?

Lenke til kommentar
Og du er helt sikker på at du har fortalt Marik om alle leiesoldatene?

7135372[/snapback]

 

Alle jeg kan kommentere ja..

Det er:

Dan

Dennis

Elber

Ugo

Sanford(bare at han var misfornøyd)

Ashton

Fedor

Goose

Bradley

 

Disse har jeg ikke kommentert:

Sanford(at han er spion)

Ford(er visst ikke noe å kommentere)

Trano(Han er død)

:(

 

Edit: Prøvde å tyste, men det gikk ikke da jeg må ha bevis. Beviset har jeg allerede levert til Roland i Okara, så fikk bare litt exp, ferdig med det.. =/

7135484[/snapback]

 

Stikk til Okara og slå Roland og de to vaktene i svime, så stjeler du tilbake beviset. Det er ikke noe problem ;)

Lenke til kommentar
Stikk til Okara og slå Roland og de to vaktene i svime, så stjeler du tilbake beviset. Det er ikke noe problem ;)

7136698[/snapback]

 

 

Ehm, er det liksom eneste utvei annet enn å totalt raide hele stedet? For har ikke lyst til å havne på skeiva med royalistene da jeg heller mer mot den veien enn å surre etter en stor stygg orc..

Lenke til kommentar
Det gjør ingenting om du slår Roland og de to vaktene i svime, tar notisen fra Roland, og teleporterer deg til Montera. De er akkurat like glade når du kommer tilbake ved en annen anledning. Er ganske sikker på at dette er nevn tidligere i tråden.

7137296[/snapback]

 

 

Hmm.. Men når blir det til at jeg skal styrte montera da? Og hvorfor har det seg at når jeg nå prøver å gå tilbake til Gotha der Gorn sitter, så blir jeg angrepet i porten fordi jeg "stjal".

 

Eneste jeg robba var huset til han orcen der nede for å få steinen til gotha, og der den andre steinen var, og det var før rebels kom til stedet.. :s

Endret av Rabagastn
Lenke til kommentar
sliter med å finne king rhobar i vengard, sett i throne room, men der er han ikke :/. Noen som vet hvor jeg kan finne han? flere npcer som forteller meg å snakke med han.

7129078[/snapback]

Den ligger i samme rom som sjefen av Fire Mages befinner seg (i et tårn), på et bord ved vinduet.

Lenke til kommentar
Det gjør ingenting om du slår Roland og de to vaktene i svime, tar notisen fra Roland, og teleporterer deg til Montera. De er akkurat like glade når du kommer tilbake ved en annen anledning. Er ganske sikker på at dette er nevn tidligere i tråden.

7137296[/snapback]

 

 

Hmm.. Men når blir det til at jeg skal styrte montera da? Og hvorfor har det seg at når jeg nå prøver å gå tilbake til Gotha der Gorn sitter, så blir jeg angrepet i porten fordi jeg "stjal".

 

Eneste jeg robba var huset til han orcen der nede for å få steinen til gotha, og der den andre steinen var, og det var før rebels kom til stedet.. :s

7137440[/snapback]

 

Jeg vil ikke fortelle deg når du skal styrte Montera. Det er jo uansett helt opp til deg selv!

 

At du blir angrepet er mest sannsynlig en bug. Samme skjedde med meg. Du kan prøve å bruke amnesia på han som anklager deg for tyveri. ELLER gi litt juling (slå i svime) de som angriper deg. Det gjorde i alle fall jeg. Ikke et problem det heller.

 

Er kanskje ikke Gothic helt din type spill? :hmm:

Lenke til kommentar
Det gjør ingenting om du slår Roland og de to vaktene i svime, tar notisen fra Roland, og teleporterer deg til Montera. De er akkurat like glade når du kommer tilbake ved en annen anledning. Er ganske sikker på at dette er nevnt tidligere i tråden.

 

Edit: Leif.

7137296[/snapback]

Men, hva med Stanford? Sanford!? ..hmm.. hva han nå het igjen.. Vil jo ikke at han skal bli busta, heller..

Lenke til kommentar

Tror jeg fikk 5 rep. i Montera av å gi an hovedmerc-duden brevet, og hvis du da sier at du kan ta deg av Sanford (eller hva han het) så trenger du ikke drepe han så lenge de 5 rep var nok til å komme inn til sjefen. Du kan da bare snakke med ham, også rapportere til Sanford, for så å frigjøre Montera.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

Befinner meg i byen oppe i fjellet (husker ikke navnet :roll: ) hvor "inngangen" til Nordmar befinner seg. Er en sur orc (Mojok? elns) der som vil ha en spesiell type booze. Har skaffet spriten fra gamlingen i hytta, men når jeg snakker med orcen får jeg ikke opp noe valg hvor jeg kan gi ham den. Er det en bug eller noe annet jeg må gjøre? Kommer meg til Nordmar uansett for jeg har nok rep. men har litt lyst til å fullføre alle questene jeg får. Men hvis det ikke er en bug så si ifra ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...