Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker på at det var "Nordmar Nogginfog" du fikk av han da? Du skal forresten ha tre flasker, en ting Gnar, en til Gorok og en til Mojok.

7140096[/snapback]

Man trenger kun vanlig booztil de alle, men han som vokter tårnet (mojok) vil ha en flaske nordmar noggingfog til seg selv og en til mennene sine i tillegg til den vanlige boozen=)

Så for å fullføre questen så trenger man altså 2 flasker nordmar nogginfog til mojok i tillegg.

Endret av termi.-
Lenke til kommentar
Hvordan kommer man seg til Okara?

7140314[/snapback]

 

Ved å holde inn W og styre musen til man kommer dit.

7140431[/snapback]

 

Morsomt. :dontgetit:

 

Tingen er at det er masse fjell i veien for meg, så det er sikkert gjennom et spesiellt sted på kartet.

 

Vet ikke hvordan det er for dere som jobber for rebels jeg, men vi Orc Merceneries får ikke vite noe annet enn at vi må drepe alle der. De sier ikke hvor det er eller noen ting.

Lenke til kommentar

Xantir: Stedet er avmerket på kartet, som en liten grå flekk (uten navn). Uansett, du går egentlig bare rundt omkring til du kommer over det. Stedet ligger under bakken, under et berg, men de har et nett som tak (siden det er hull i berget akkurat der), så det burde ikke være vanskelig å finne.

 

FuJJi: Du finner sager overalt. Jeg vet ikke om noen spesifikke steder å finne dem, men det skulle ikke være noe problem å finne fem stykker. Sjekk med salgsmenn rundt omkring. Det ligger alltids noen i nærheten av husene til arbeidere og slik.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
FuJJi: Du finner sager overalt. Jeg vet ikke om noen spesifikke steder å finne dem, men det skulle ikke være noe problem å finne fem stykker. Sjekk med salgsmenn rundt omkring. Det ligger alltids noen i nærheten av husene til arbeidere og slik.

7140621[/snapback]

 

takker,men jeg ser ikke sagene. Ser bare steder der folk står å sager. Og hvor finner jeg trainer som trener "dual wield"?

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar
Sikker på at det var "Nordmar Nogginfog" du fikk av han da? Du skal forresten ha tre flasker, en ting Gnar, en til Gorok og en til Mojok.

7140096[/snapback]

 

Jepp, er Nordmar Nogginfog jeg har skaffet. Først gav jeg ham vanlig booze (gav også de andre vanlig booze), men han var ikke så glad i det. Så jeg snakket med mannen i baren og han gav meg informasjon om en som hadde Nogginfog (gamlingen i hytta). Så gikk dit, fikk beskjed om å samle sammen noen planter. 10 x boozeplanter og 2 x healingplants. Hadde alt det allerede så gav det bare til ham og fikk Nordmar Nogginfog tilbake. Men får ikke gitt det til Mojok. :hmm:

Lenke til kommentar

Sitter ikke fast, men lurer på om noen har funnet eller laget et sverd som er bedre en Flame Sword (100 DMG)? Det nærmeste jeg kommer er Nordmarian Sword med 90 i damage. Har 10 stk Ore Blanks samt lassevis med materiale til og lage sverd med men finner ingen gode oppskrifter... En har jo alltids Ogre's Morningstar, men den type våpen samt div Økser, er mye tregere å bruke enn sverd...

Endret av xm8
Lenke til kommentar
Sitter ikke fast, men lurer på om noen har funnet eller laget et sverd som er bedre en Flame Sword (100 DMG)? Det nærmeste jeg kommer er Nordmarian Sword med 90 i damage. Har 10 stk Ore Blanks samt lassevis med materiale til og lage sverd med men finner ingen gode oppskrifter... En har jo alltids Ogre's Morningstar, men den type våpen samt div Økser, er mye tregere å bruke enn sverd...

7141306[/snapback]

 

Wenzel (ridderen i Cape Dun) forteller deg om sverdet hans etter du har befridd byen. Sverdet ligger i ei hule som han gir direksjoner til. I utgangspunktet er dette sverdet svakere, men om du sliper det på en brynestein, vil det gi 105 skade. Dessuten er det "blessed", uten at jeg vet noe om det har noe å si.

 

EDIT: Zlimy hadde visst nevnt det, ja. Jeg har ikke gitt det fra meg enda. Jeg bruker det, så får jeg etter hvert gi det tilbake, ettersom jeg finner et kraftigere sverd.

Ingvar, smeden i Hammerklanen i Nordmar, skal dessuten lage et kraftig sverd til meg om jeg er "god nok". Jeg må få til å lage et sverd han ga meg blåkopien av først, så har jeg vist at jeg er verdig. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...