Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom over en test gjort av forbrukerportalen på hd-spillere hvor begge spillkonsollene kommer dårlig ut.

 

Særlig spilleren fra Microsoft avgir en svært irriterende lyd som er seks ganger høyere enn driftsstøyen fra den mest stillegående spilleren, som er spilleren fra Panasonic. Sonys Playstation avgir også en del støy fra drivverket.

 

LINK

Lenke til kommentar
Kom over en test gjort av forbrukerportalen på hd-spillere hvor begge spillkonsollene kommer dårlig ut.

 

Særlig spilleren fra Microsoft avgir en svært irriterende lyd som er seks ganger høyere enn driftsstøyen fra den mest stillegående spilleren, som er spilleren fra Panasonic. Sonys Playstation avgir også en del støy fra drivverket.

 

LINK

9041795[/snapback]

 

Kan garantere at støyen fra drivverket til Ps3 ikke støyer under dvd/blu-ray avspilling. Eneste du kanskje hører under stille perioder er viften, om det er varmt i rommet.

Lenke til kommentar

Mitt HD DVD-drev støyer minimalt, eineste lyden eg hører er vifta på konsollen, min er fra oktober 05 så den er litt høgfrekvent, men ikkje til å ramle av stolen av.

 

Så om eg har vert heldig, eller om folk sprer løgn det kan diskuteres.

 

EDIT: Må bare si det at eg fatter og begriper rett og slett ikkje at folk kan påstå at PS3 støyer :omg: Behagelig viftesus er det ihvertfal på min konsoll. Skal ikkje mye lyd i heile tatt får å overdøve dette ihvertfall. TV-lyd gjør susen,men det er jo ikkje aktuelt egentlig så da er det jo greitt.

 

Men kan vel ha noe med at eg har sitte på ein 360 i 1.5 år eller? :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det sånn at man bør vente på Xbox Elite?

 

Leste at den vil bli oppgradert med et bedre hovedkort sånn at den ikke skulle bli så varm, noe de håpet på at ville minske risikoen for de røde lysene foran boksen.

 

Eller kan man bare satse på en Xbox nå også la den stå ute på gulvet når man spiller?

 

Tror dere at prisen vil falle når de slipper ut Elite? Og når vil denne evt komme?

Lenke til kommentar
Mitt HD DVD-drev støyer minimalt, eineste lyden eg hører er vifta på konsollen, min er fra oktober 05 så den er litt høgfrekvent, men ikkje til å ramle av stolen av.

 

Så om eg har vert heldig, eller om folk sprer løgn det kan diskuteres.

 

EDIT: Må bare si det at eg fatter og begriper rett og slett ikkje at folk kan påstå at PS3 støyer :omg: Behagelig viftesus er det ihvertfal på min konsoll. Skal ikkje mye lyd i heile tatt får å overdøve dette ihvertfall. TV-lyd gjør susen,men det er jo ikkje aktuelt egentlig så da er det jo greitt.

 

Men kan vel ha noe med at eg har sitte på ein 360 i 1.5 år eller? :p

9042547[/snapback]

 

Tror nok disse testene må sees opp mot at de konkurerer mot stand alone spillere til dobbelt i pris, og i forhold til de støyer kanskje drivverket noe mer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...