Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

TV'n min er på 40", så slikt sett ligger jeg kanskje i "grenseland" (?) mellom 32" og 40" ..har aldri fått sammenlignet det med noe, skjønner du..

9165632[/snapback]

Er synet i orden og avstanden mellom deg og skjermen ikke alt for stor, vil du nok se forskjeller på din 40''. :) Men jeg tør ikke å love at du kommer til å gjøre det da :p

 

Lurer litt på kilden til din nysgjerrighet, vurderer du å anskaffe en Elite? (HDMI)

 

 

1080p-spill er enda ganske nytt, og det kommer nok flere med tiden skal du se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:)

 

Kilden ligger vel kanskje mer i nysgjerrigheten av å vite, enn det å faktisk gå til anskaffelse av "Elite", fordi jeg vet vel kanskje bare det teoretiske (altså hva 'p' gjør, som ikke 'i' gjør), men ikke helt hva den praktiske betydningen var/er. Jeg kjører "kun" i 1080i og har vel alltid lurt på om, eller hva jeg egentlig går glipp av.. eventuelt.

 

Men, er det slik at jeg faktisk går glipp av "mye", ved kun å kjøre i 1080i, så må jeg kanskje begynne å vurdere å skaffe meg Elite og 1080p. Er det derimot ikke så mye, så kan jeg godt vente, for jeg er egentlig fornøyd som jeg er for øyeblikket.. :)

 

Gleden ligger kanskje i å ikke vite!? :innocent:

 

hehe..

Lenke til kommentar

Har hørt man kan koble til mus og tastatur til xboxen er jeg helt på gjorde nå eller går det? I så fall vis det går trenger jeg en ekstra kabel eller noe for å plugge det inn? Og vis det er mulig vilkne spill går det å bruke det på da? har fks hørt at age of conan skal komme til xbox hadde vært greit om du kunne bruke mus og tastatur for å spille det..

Lenke til kommentar
Kan jeg koble X360 til en PC-skjerm, og kan jeg spille i HD-oppløsning på den?

Det kan du gjøre, det du trenger er en VGA-kabel så er det bare å plugge i. Så fremt du ikke har en skikkelig old-school skjerm så får du også HD-oppløsning, de fleste 17" LCD har en oppløsning på 1280x1024, så de støtter 720p. Vil du ha 1080p så må du nok opp i 23" om du skal ha det på en LCD-skjerm.

 

Vil ikke en slik en også fungere fint?

Lenke til kommentar
Gadd ikke å lese hele tråden.

Hva er nummeret til supporten?

Å det er vel ikke vits i å sende mail?

Koster det mye å vente på svar? (utenom torturen med musikken)

9189884[/snapback]

http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/

 

Rintge i dag, måtte ikke vente lenge.

Var glad jeg fikk en engelsk, ble jævlig nervøs da jeg hørte masse lave inder-norsk stemmer.

 

Tror det er gratis å ringe

Lenke til kommentar

Du kan vel sjekke internnett siden xbox.com for å finne kundesupportnummeret :roll:

Vet ikke om det koster mye men du kommer ihvertfall til å være nødt til å enten snakke med en svenske, en same som ikke er helt perfekt i norsk, eller en utlending som er like god i norsk som samen... lurer på hvordan arbeidsforholdene er der.... :hmm:

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Vet ikke om det koster mye men du kommer ihvertfall til å være nødt til å enten snakke med en svenske, en same som ikke er helt perfekt i norsk, eller en utlending som er like god i norsk som samen... lurer på hvordan arbeidsforholdene er der.... :hmm:

9189919[/snapback]

So true.

 

En gang ga jeg opp. Hu dama skjønte ikke en dritt av hva jeg sa, og jeg skjønte ikke en dritt av hva hun sa.

 

Men sist gang jeg ringte snakket jeg faktisk med han fyren som sier at garantitiden er utvidet til tre år :cool:

Lenke til kommentar
Du kan vel sjekke internnett siden xbox.com for å finne kundesupportnummeret :roll:

9189919[/snapback]

Eller så kan jeg spørre her.

 

Vet ikke om det koster mye men du kommer ihvertfall til å være nødt til å enten snakke med en svenske, en same som ikke er helt perfekt i norsk, eller en utlending som er like god i norsk som samen... lurer på hvordan arbeidsforholdene er der.... :hmm:

9189919[/snapback]

 

Men sist gang jeg ringte snakket jeg faktisk med han fyren som sier at garantitiden er utvidet til tre år :cool:

9190019[/snapback]

Det sto vel om det på gamer.no...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...