Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke noe grunn i det hele tatt, såvidt jeg vet.

 

Dette med at maskiner produsert etter november 2006 lager mindre lyd mener jeg har hørt noe om før, men jeg har ikke detaljene.

8752993[/snapback]

Tror de som ble produsert senere hadde dvd spiller av ett annet merke enn den første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte den inn i begynnelsen av mai jeg, når jeg ringte i forrige uke spurte kundebehandleren om jeg ville ha noe tilgodgjørelse siden det hadde tatt så lang tid.

 

Fikk valget mellom et par lauch spill, Live Vision og noe annet dill.

 

Jeg valgte kameraet fordi jeg vil ha meg et Webcamera til PCen, det er det det kommer til å bli brukt til :p

Lenke til kommentar

Har planlagt innkjøp av Xbox360 ganske snart. Etter å ha lest Forza-omtaler var det liksom dråpen. Pluss at jeg trenger ny konsoll for GTAIV og FIFA08. Så snart hetebølgen her i Trondheim er over blir det nok innkjøp av Xbox. Er det noen som har tips? Hvilken butikk er best/billigst? Det er vel ikke planlagt noe prisdropp? Jeg går nok for premium-pakken når tiden er inne.

Lenke til kommentar

Zappza: Takker for svar. Sist mandag var det gått 2 uker, så jeg venter til det har gått 3 eller 4 uker før jeg ringer. :p

 

Armageddon: Elkjøp. Elkøp tror jeg er den beste butikken å handle i da man kan få pengene igjen innen 30 dager, om du ønsker det. Du trenger ikke å ha en grunn til å levere konsollen tilbake, engang.

Lenke til kommentar

Driver xbox 360 å justerer volumet på spill og filmer eller er det bare tven min som er mongo?

Når det (feks) er en stemme som snakker og det i bakgrunnen (men ganske høyt) kommer en eksplosjon så er det som om stemmen blir tonet ned.

 

Noen andre som har det slik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...