Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er tilbake med nye problemer, nå med Xbox Live. Problemet er at jeg blir frakoblet Live etter et par minutter, og da får den ikke kontakt før etter noen minutter igjen, før den igjen kobler i fra.

 

Jeg bruker en trådløs tilkobling, og tenkte først at dette var noe av problemet, siden xboxen står i en annen etasje enn internettboksen, så jeg prøvde med kabel, men det hjalp heller ikke. Noen som har forslag?

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kjøpe meg en 360 når lønningen tikker inn på kontoen, men det er en ting som holder meg tilbake og det er støynivået. Spurte en kollega på jobb i dag om den bråkte eller ikke og han sa at den bråkte som et uvær. Hvis man f.eks så på film og det var et litt roligere parti så var 360'n direkte plagsom pga all støyen. Er det virkelig så ille som han skal ha det til?

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å kjøpe meg en 360 når lønningen tikker inn på kontoen, men det er en ting som holder meg tilbake og det er støynivået. Spurte en kollega på jobb i dag om den bråkte eller ikke og han sa at den bråkte som et uvær. Hvis man f.eks så på film og det var et litt roligere parti så var 360'n direkte plagsom pga all støyen. Er det virkelig så ille som han skal ha det til?

8745542[/snapback]

Den bråker en del ja, men ikke så mye når man ser film.

Når jeg bare har på litt lyd så legger ikke jeg merke til det når jeg spiller.

Tror noen av dem har en annen dvd spiller som er mer stillegående også.

Lenke til kommentar

Eg har ihvertfall erfart det at på nyere bokser er støyen betydelig mindre. Meir behagelig vitfesus og litt meir kompakt lyd fra drevet.

 

CurSe; Om du har noen elkjøp i nærheten ka du jo bare benytte deg av 30 dagers angrerett om den støyer for mye til dit bruk? Bedre å avgjøre sjøl i og med at dette her er så subjektivt. :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

En kompis sa noe om at jeg burde kjøpe en konsoll jeg som produsert etter november 2006, de byttet visstnok dvd-spiller da eller lignende, noen som kan bekrefte det?

 

Har en elkjøp i nærheten ja, skal stikke innom om 12 dager når lønningen er inne. Har jeg forstått det riktig at jeg kan levere den tilbake innen 30 dager hvis jeg mener at støynivået er uakseptabelt samt at jeg får alle pengene tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...