Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
man kan da laste ned demoer uten gull?

8872600[/snapback]

Dette er korrekt. Men det har vert tilfeller der gullmedlemmer får tilgang på demoer litt før folk med silver. Men jevnt over er det vel likt for alle.

Skrevet

urk. da fikk jeg første frysing av forza etter samtalen med kundesuport. blir vel å ringe inn til de igjen. noen som har truffet på norske mennesker på andre siden av linjen?

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Det nærmeste du kommer er svensker...

Skrevet
urk. da fikk jeg første frysing av forza etter samtalen med kundesuport. blir vel å ringe inn til de igjen. noen som har truffet på norske mennesker på andre siden av linjen?

8885874[/snapback]

Nope, kun en irriterende halv samisk stemme som takker for tålmodigheten min hvert 15 sekund.

Faen og, det er det som terger tålmodigheten min... La det ringe til jeg får svar for faen!

Skrevet (endret)

Dem selger det offisielle trådløs 360 rattet med PGR 3 trur jeg. hvertfall stormarkedet på lørenskog.

Rattet selger dem , men husker ikke om PGR 3 fulgte med, mener det gjorde det :)

Edit : glemte prisen :D 990 tru jeg det var

Endret av Zaleeeek
Skrevet

Nå har jeg anskaffet meg boks jeg og, og er godt fornøyd i grunn. Litt skuffa over at den bråker såpass, men jeg var forberedt.

Noen spørsmål though..

Kjøpte meg ekstra trådløs kontroller, men angrer litt på det, sideg jeg skulle ha hatt en pad til pc'n og. Går det an å kjøpe til en sånn kabel eller?

Er det mulighet til å få til xvid kodek på xboxen, eller må det moddes?

Skrevet (endret)
*snip*

8975081[/snapback]

For å bruke den trådløse kontrolleren på pc, må du ha en slik.

For å spille av Xvid\DivX må du ha Windows XP ME, og Transcode 360\andre transkodere.

Endret av Bertelsen
Skrevet

Ser DVDer bedre ut på Xbox 360, eller er det bare meg? Har den koblet på HD-inngangen, så jeg synes det ser veldig bra ut. Ble positivt overrasket når jeg spilte av dvd. Trodde jeg måtte skru på skithøy lyd på tv'n, men heldigvis dempet boxen seg under avspilling av dvd.

Skrevet
Ser DVDer bedre ut på Xbox 360, eller er det bare meg? Har den koblet på HD-inngangen, så jeg synes det ser veldig bra ut. Ble positivt overrasket når jeg spilte av dvd. Trodde jeg måtte skru på skithøy lyd på tv'n, men heldigvis dempet boxen seg under avspilling av dvd.

8993251[/snapback]

De blir vel oppskalert en smule, på samme måte som Halo 2 ser bedre ut på en HDTV.
Skrevet

Jeg lurer på en ting, kan jeg ta med min harddisk til en kamerat og sette den i hans xbox, og spille demoene som ligger på harddisken min?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...