Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva kan man gjøre man gjøre utendørs?


Maiev S.

Anbefalte innlegg

Høstferien er nå så godt som over og jeg, sammen med noen kamerater har tilbragt mesteparten av tiden foran vår kjære PC på et lite LAN hjemme hos meg. Greia er at igår bestemte alle sammen for at vi skulle gå ut litt, fordi dette ble litt for nerdete. I det vi kommer ut trekker vi den deilige friske luften også sier jeg:

 

- Ja, hva skal vi gjøre?

 

Alle sto stille og så på hverandre og ingen visste om noen verdens ting man kunne gjøre ute som var underholdene og morsomt. Vi sto ute i 3-4 minutter før vi gikk inn igjen og storkoste oss med CS og Family Guy. I ettertid tenkte jeg på hvor utrolig fantasiløse vi har blitt, men hva i alle dager kan man gjøre ute?

Endret av simen2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp noen liter bensin på nærmeste bensinstasjon, ta med noen gamle spraybokser og fyrstikker hjemmefra, finn en øde parkeringsplass ingen bruker, hell striper/sirkler og tenn på og ha det morro. Så lager dere et bensinbål og hiver sprayboksene på og søker dekning. Morro :). Propan er for viderekomne.

Lenke til kommentar
Kjøp noen liter bensin på nærmeste bensinstasjon, ta med noen gamle spraybokser og fyrstikker hjemmefra, finn en øde parkeringsplass ingen bruker, hell striper/sirkler og tenn på og ha det morro. Så lager dere et bensinbål og hiver sprayboksene på og søker dekning. Morro :). Propan er for viderekomne.

7075776[/snapback]

 

Synest egentlig det var det beste forslaget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...